اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

880 هزار زنجانی عضو تعاونی هستند

معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از عضویت 880 هزار زنجانی در تعاونی‌های زنجان خبر داد و گفت: به منظور آنلاین شدن کار تعاونی‌ها، سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی فعال شده است.

880 هزار زنجانی عضو تعاونی هستند

علی پاکمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی خبر داد و اظهار کرد: هدف از این کار یکپارچگی در ثبت اطلاعات تعاونی‌ها است.

معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به روند ثبت اطلاعات در این سامانه گفت: همچنین با این سامانه تشکیل تعاونی اتحادیه از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در روند فعالیت این سامانه مجموع زمان رسیدگی به درخواست و مدارک متقاضیان در سامانه مذکور نباید از پنج روز کاری تجاوز کند، گفت: بعد از تأیید مدارک در سامانه، موافقت‌نامه تشکیل تعاونی، اساسنامه و سایر مکاتبات و مجوزهای مورد نیاز برای تشکیل تعاونی به صورت خودکار صادر می‌شود.

پاکمنش در ادامه گزارشی از تعداد تعاونی‌های فعال در استان زنجان ارائه کرد و افزود: در مجموع در کل استان یک هزار و 162 تعاونی با اشتغالزایی 11 هزار و 678 نفر فعال است.

معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه 86 تعاونی در شهرستان ابهر فعال است که از این محل برای 727 نفر اشتغالزایی شده است و از محل فعالیت 39 تعاونی در ایجرود برای 187 نفر اشتغالزایی شده است، گفت: در خدابنده نیز 256 تعاونی با اشتغالزایی یک هزار و 668 نفر فعال است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تعاونی‌های فعال شهرستان خرم‌دره 81 واحد با اشتغالزایی برای 938 نفر است، اضافه کرد: همچنین در شهرستان زنجان نیز 451 تعاونی فعال است و از این طریق برای 4 هزار و 916 نفر اشتغالزایی شده است.

پاکمنش همچنین تعداد تعاونی‌های فعال شهرستان سلطانیه را هشت واحد شرکت با 133 نفر اشتغالزایی و طارم را 134 تعاونی با 2 هزار و 396 اشتغالزایی اعلام کرد و گفت: همچنین در ماهنشان نیز 107 تعاونی برای اشتغالزایی 713 نفر فعال است.

معاون امور تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به اعضای عادی تعاونی‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: اعضای عادی مرد تعاونی‌ها حدود 550 هزار نفر و اعضای عادی زن آنها 335 هزار نفر است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول