اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهدا اقتدار ایران را بازگرداندند/ سرکوب هرگونه تعرض به کشور

امام جمعه ملایر با اشاره به شرایط ملتهب کشور پیش از انقلاب گفت: وابستگی ایران به بیگانگان در آن روزگار اقتدار کشور را به سخره گرفته بود اما امروز در اوج اقتدار هرگونه تعرض را سرکوب می‌کنیم.

شهدا اقتدار ایران را بازگرداندند/ سرکوب هرگونه تعرض به کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم معنوی اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مدیون خون شهداست، شهدایی که از هستی خود گذشتند تا امروز هیچ کس جرأت تعرض و تجاوز به خاک این کشور را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما جان خود را در راه مبارزه با ظلم و ستم دشمن فدا کردند افزود: فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌پذیری باید در بین جوانان ترویج یابد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: رمز موفقیت شهدا اعتقاد راسخ به خداوند، ایمان قوی، تاسی از اهل بیت(ع) و اتحاد و همدلی در  نبرد جبهه‌های حق علیه باطل بود.

وی اضافه کرد: شهدای ما حتی با مذاهب مختلف اما برای هدفی واحد در کنار هم جنگیدند که این موضوع در جامعه امروز نیز بسیار حائز اهمیت است.

برقراری با اشاره به شرایط ملتهب جامعه پیش از انقلاب اظهار کرد: وابستگی ایران به بیگانگان در آن روزگار اقتدار کشور را به سخره گرفته بود اما امروز در اوج اقتدار هرگونه تعرض را حتی در دوردست ها سرکوب می‌کنیم. 

معاون پرورشی آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: امنیت این کشور مرهون خون پاک شهداست؛ شهدایی که دانش‌آموزان در بین آن‌ها می‌درخشند.

مسلم بیات با اشاره به برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مقاومت و ایثار خاطرنشان کرد: فرزندان کشور با تقدیم جان خود امنیت، آرامش، عزت و بزرگی ما را تضمین کردند که این مهم حاصل بصیرت آن‌ها بود و آموزش و پرورش قطعا در تربیت چنین دانش‌آموزانی موثر است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه‌ ملایر نیز با بیان این که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند تصریح کرد: شهدا ناظر به اعمال و رفتار ما هستند.

علی‌اصغر فارسی گفت: وظیفه امروز جوانان عمل به وصیت شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و از آن مهم‌تر تبعیت از شهداست.

در ادامه مراسم بعد از  اجرای سرود و پخش کلیپ‌ با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول