اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهرهای دیگر آرزوی داشتن هواداران بسکتبال گرگان را دارند

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی گفت: گرگان هواداران بسیار خوبی دارد و بسیاری از شهرها آرزو دارند چنین هوادارانی را داشته باشند.

شهرهای دیگر آرزوی داشتن هواداران بسکتبال گرگان را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی جمشیدی امشب پس از شکست تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما تیم بسیار جوانی است که دیر هم تشکیل شد.

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم در هر بازی اشکالات تیم را جبران کنیم و اجازه ندهیم تداوم داشته باشد و بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی درباره هواداران بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: گرگان هواداران بسیار خوبی دارد و بسیاری از شهرها آرزو دارند چنین هوادارانی را داشته باشند.

جمشیدی بیان کرد: شهرداری گرگان تیم بزرگ با یک سرمربی بزرگ است و می‌تواند امسال نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

وی درباره بازی آینده تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: در این بازی ما میزبان هستیم و سعی خواهیم کرد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و برنده از زمین خارج شویم.

از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان در یک بازی خانگی به مصاف تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی رفت که در نهایت با نتیجه 77 بر 40 به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان که تا به اینجای فصل بدون شکست فصل را پشت سر گذاشته و هفته آینده در اصفهان به مصاف تیم بسکتبال ذوب آهن این شهر خواهد رفت و رعد پدافند هوایی نیز میزبان شهرداری بندرعباس خواهد بود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول