اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اثر مثبت جشنواره‌های رضوی در روحیه فرهنگی و اجتماعی مردم یزد

استاندار یزد در آیین اختتامیه نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی، گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد بانام رضوی به روحیه فرهنگی و اجتماعی یزدی‌ها کمک کرد.

اثر مثبت جشنواره‌های رضوی در روحیه فرهنگی و اجتماعی مردم یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی شب گذشته در آیین اختتامیه نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی که در خانه فرهنگ صدوقی یزد بابیان اینکه خوشبختانه بانام رضوی جشنواره‌های متعددی در طول سال‌های گذشته در یزد برگزارشده است، گفت: این جشنواره‌ها در رشته‌های مختلف بسیار به روحیه فرهنگی و اجتماعی یزد که به آن نیاز داشتیم، کمک کرد.

استاندار یزد اظهار داشت: استان یزد به‌عنوان یک استانی که خاستگاه فرهنگی دارد و هنرمندان بزرگی را تقدیم کشور کرده، امروز هم به منابع و ذخایر فرهنگی خود می‌بالد و توانسته در این جشنواره‌ها بازهم با عنایتی که علی ابن موسی‌الرضا (ع) داشتند موفق به خلق آثار بسیار خوب و مطلوب شدند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره میراث مکتوب رضوی امسال در راستای کاری است که یزد به‌عنوان پایتخت کتاب ایران آغاز کرد، افزود: مجموع برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که تحت این عنوان در استان اجرا و تا پایان سال برنامه‌ریزی خواهد شد که به‌نوعی تقویت‌کننده میراث مکتوب ما در استان است.

طالبی افزود: کارهایی که امروزه در حال انجام است مطمئناً طی سال‌های آینده استان را چندین قدم در بحث میراث مکتوب و کتاب و نوشته‌های خوبی که از سوی هنرمندان تولید خواهد شد، به جلو خواهد برد.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول