اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

قدرت خرید مردم محدود شده؛ دولت بازار را کنترل کند

امام جمعه ایلام گفت: قدرت خرید مردم محدود شده و این موضوع می‌طلبد دولت بازار را کنترل کند تا بیش از این مردم فشار را تحمل نکنند.

قدرت خرید مردم محدود شده؛ دولت بازار را کنترل کند

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام، گفت: مومنان همواره در همه حال به یاد خداوند هستند و درباره آسمان زمین فکر می‌کنند و نتیجه تفکر آنان این است که خداوند این همه نعمت را به‌دلیل به‌وجود نیاورده است، بنابراین افراد با تقوا و با ایمان اهل خرد، تفکر و اندیشه هستند.

وی افزود: افراد با تقوا خصوصیات و ویژگی‌هایی از جمله، صبر در برابر مشکلات، صبر بر ترک گناهان و صبر بر انجام واجبات، صداقت در گفتار و رفتار، خضوع و فروتنی در انجام دستورات و دوری از غرور و خود برتربینی، انفاق از هرچه خداوند به آنان روزی کرده است دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: قرآن کریم مسلمان را به وحدت دعوت کرده است، اسلام وسعتش به اندازه‌ای است که غیر مسلمان را نیز به وحدت دعوت می‌کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول عمر بابرکت نظام همواره با  فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده که ملت ایران در همه زمان پشت انقلاب ایستاده و از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده است.

کریمی تبار یادآور شد: ایران در حال جنگ اقتصادی است، تحریم هستیم و کشورهای دیگر نفت کشورمان را به سختی می‌خرند.

وی ادامه داد: انتظار می رود دولت با برنامه‌ریزی اهداف انقلاب را تحقق بخشد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبر انقلاب بارها و بارها اعلام کرده که دولت و مسوولان نباید تنها از طریق فروش نفت به فکر تامین  درآمد کشور باشند، دولت کنونی الان به این موضوع رسیده و پذیرفته است.

وی تاکید کرد:  با توجه قدرت خرید محدود مردم دولت باید بازار را کنترل کند تا سایر اقلام نیز افزایش نیابد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: با توجه به تورم و ضعف سیاست‌ها، برخی از این وضعیت سو استفاده کرده و مردم را دعوت به شورش می‌کنند، ملت که خود صاحب اصلی انقلاب هستند نباید از این رجز خوانی‌های ضد انقلاب کوچکترین حمایتی کنند.

انتهای پیام/970821/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول