اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی دلگرم کننده است

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: اقدام مناسب و به‌موقع درزمینهٔ مبارزه با فساد اقتصادی موجب دلگرم شدن مردم به پیشرفت‌های اقتصادی و عدالتی شده است.

اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی دلگرم کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به عید بزرگ ولادت پیامبر اسلام و ولادت امام صادق (ع) اظهار داشت: اصل بعثت پیامبر اسلام درواقع دوره گذر از جاهلیت و ورود به عرصه معرفت الله است.

وی افزود: دوره بسیار سختی است چون ۱۲۴ هزار پیامبر آمده‌اند و هیچ حرکت جدی برای عبور از جاهلیت از ناحیه امت‌ها به‌سوی توحید صورت نگرفته بود.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: بالاخره با حضور نبی گرامی اسلام و تلاش‌های کم‌نظیر ایشان، بشر از جهل مرکب آزاد شد و به مرحله خدامحوری و یکتاپرستی رسید به‌طوری‌که بشر آن روز و امروز موظف شدند تا یکتاپرستی را جزء برنامه‌های اصلی خود قرار دهند و رسول خدا بابیان قولو لا اله الا الله تفلحوا توانست بنیان‌گذار یک جامعه توحیدی و حرکت به سمت کمال باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قوه قضائیه و مبارزه جدی با فساد اقتصادی بیان داشت: از ماه‌های پیش تابه‌حال قوه قضاییه اقدام مناسب و به‌موقع درزمینهٔ مبارزه با فساد اقتصادی با توجه به موانع و محدودیت‌های فراوان از سوی قدرتمندان نفوذی در عرصه‌ها و پست‌های مختلف انجام داده و توانسته گام‌های مؤثری را بردارد و موجب دلگرم شدن مردم به پیشرفت‌های اقتصادی و عدالتی شده است.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: نجات ۵۰۰ واحد تولیدی از تعطیلی، بازگرداندن ۴۹ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت، در یک اقدام دیگر برگرداندن ۷ هزار میلیارد تومان وجه نقد به بیت‌المال و همچنین برگرداندن ۱۷۸ هزار هکتار از اراضی تصرف‌شده توسط قدرتمندان نفوذی به بیت‌المال ازجمله اقدامات قوه قضاییه است.

 وی در بخش پایانی خود با اشاره به ۲۴ آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی گفت: خسارت‌های فراوان که نتیجه بی‌توجهی به کتاب و کتاب‌خوانی بوده معضلاتی است که نسل جدید و تحصیل‌کرده ما را تهدید می‌کند.

هاشمی زاده تصریح کرد: بنابراین در هفته کتاب و کتاب‌خوانی باید توجه ما به این مهم باشد که جوانان و تحصیل‌کرده‌های فرهنگی و دانشگاهی ما در این هفته به کتاب و کتاب‌خوانی بپردازند و مسوولان توجه بیشتری به کتاب و کتابخانه‌های شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول