اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسؤولین باید در خط مقدم سختی‌ها باشند

امام جمعه اهواز گفت:در نظام جمهوری اسلامی هرگاه که با فشار و کمبود مواجه هستیم باید مسوولین در خط مقدم سختی‌ها باشند چرا که هنگامی که مسؤولین اینگونه شدند در دل مردم جوانه خواهند زد.

مسؤولین باید در خط مقدم سختی‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته اظهار کرد: سیاست‌مداران و سیاست‌گذاران جامعه ما باید مانند وجود مقدس پیامبر (ص) و اهل‌بیت(ع) به خوبی عمل کنند و به جایی برسیم که اگر بنا باشد در جامعه کسی به عنوان الگو معرفی شود آن شخص، مسوول و سیاستمدار ما باشد.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی کسانی که مسوولیتی به آن‌ها محول می‌شود باید به گونه‌ای باشند که هرگاه خواستار معرفی یک فرد باتقوا شدیم سیاستمدار جمهوری اسلامی را به یاد بیاوریم.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: با توجه به سنت پیامبر که در سختی‌ها و جنگ‌ها خود و خانواده‌شان پیشقدم بودند در زمانی که شرایط اقتصادی سخت است و باید به خود سخت بگیریم این سختی‌ها در ابتدا باید متوجه مسوولین جمهوری اسلامی شود.

وی افزود: اگر روزی توانستیم به این جایگاه رسیدیم می‌توانیم ادعا کنیم که انقلاب ما اسلامی است؛ در گام دوم انقلاب باید به این قله برسیم که یک مسوول بتواند امام جمعه شهر شود و با جرات به این اطمینان که خطاهای او به حداقل رسیده  پشت سرش نماز بخوانیم.

موسوی‌فرد بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی هرگاه که با فشار و کمبود مواجه هستیم باید مسوولین در خط مقدم سختی‌ها باشند چرا که هنگامی که مسوولین اینگونه شدند در دل مردم جوانه خواهند زد و به این صورت قبل از بیان هر جمله توسط مسوول، مردم به آن عمل خواهند کرد.

وی افزود: در چند ماه اخیر شاهد پیگیری و رسیدگی‌های دستگاه قضا بودیم و این حرکت باید مورد حمایت قرار بگیرد چرا که با بخشی از این اقدامات بسیاری از کارخانه‌هایی که تا مرز تعطیلی پیش رفته بود بازگشایی شد و کارگران بیکار به محل کار خود بازگشتند، مسوولین نیز در کنار مردم قرار بگیرند تا عدالت اجتماعی برای مردم ملموس شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول