اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش تعهدات هسته‌ای در گام چهارم کافی نیست

امام جمعه دندی به اجرای گام چهارم ایران در کاهش تعهدات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: بنا به دستور رئیس جمهور در گام چهارم، ایران بعد از پنج سال تعطیلی به چرخه غنی سازی هسته‌ای بازگشت که جای تشکر دارد، ولی این اقدام با وجود الزام کافی نیست.

کاهش تعهدات هسته‌ای در گام چهارم کافی نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن تبریک و بزرگداشت 17 ربیع‌الاول میلاد مسعود پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و میلاد امام صادق (ع) اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های تقوی پرهیز و دوری از کینه است.

خطیب نماز جمعه دندی به اجرای گام چهارم ایران در کاهش تعهدات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: بنا به دستور رئیس جمهور در گام چهارم،  ایران بعد از پنج سال تعطیلی به چرخه غنی سازی هسته‌ای بازگشت که جای تشکر دارد، ولی این اقدام با وجود الزام کافی نیست.

وی ادامه داد: این گام احیای سایت شهید علی محمدی فردو با 20 درصد استفاده از سانتریفیوژهای نسل جدید مناسب است ولی در برابر زیاده خواهی و بدعهدی دشمنان باز دارنده نیست و ما تا کی باید معطل و منتظر بمانیم، این چشم دوختن‌ها اقتصاد و تولید کشور را متوقف کرده است.

خورشیدی اطهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بر قراری عدالت و مبارزه با فساد قوه قضائیه اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: ضمن تشکر از این قوه می‌خواهیم تا به ثمر نشستن عدالت اقتصادی قاطع‌تر از قبل با مفاسد برخورد کند که موجب اعتمادسازی در میان مردم و فعالان اقتصادی و تولید کنند‌گان است.

امام جمعه دندی تصریح کرد: این برخوردها تو طئه‌های دشمن را در فاصله انداختن میان مردم و مسؤولان سرکوب می‌کند و قوه قضائیه باید با قوت و قاطعیت و با صلابت بیشتر تا ریشه کنی فساد در هر سطح و جایگاه ادامه دهد.

خورشیدی اطهر با بیان اینکه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات هوشمندانه و پیچیده مفسد بزرگ اقتصادی را دستگیر کرده‌اند، خاطر نشان کرد: بعد از دستگیری مفسد سیاسی در خارج از کشور نوبت این مفسد بود و می‌خواهیم مفسدان فرهنگی را نیز به مردم معرفی کنند.

امام جمعه دندی تصریح کرد: اخلال‌گران سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بدانید این فرزندان انقلاب عرصه را در هر جای جهان بر شما تنگ کرده و آسایش و خواب راحت را از چشمتان ربوده است و از سازمان اطلاعات سپاه تشکر و از قوه قضائیه می‌خواهیم بودن ملاحظه با این افراد برخورد کند.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول