اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقدامات قوه قضائیه، موجب امیدواری مردم شده است

امام جمعه زنجان با تاکید بر امیدواری ایجاد شده در دل مردم بابت اقدامات انجام شده در قوه قضائیه گفت: رئیس قوه قضائیه تاکید کرده است که حواشی مانع ادامه کار نخواهد بود.

اقدامات قوه قضائیه، موجب امیدواری مردم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان به مبارزه قوه قضائیه با فساد در ماه‌های اخیر اشاره و اظهار کرد: این اقدامات گام مهمی به شمار می‌رود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر امیدواری ایجاد شده در دل مردم بابت اقدامات انجام شده در قوه قضائیه افزود: رئیس قوه قضائیه تاکید کرده است، که حواشی مانع ادامه کار نخواهد بود.

وی توانمندسازی واحدهای تولیدی، باز گرداندن هزاران هکتار ار اراضی غصب و تصرف شده، را از جمله اقدامات مؤثر قوه قضائیه اعلام کرد و گفت: برگرداندن میلیاردها تومان اموال عمومی و فرار مالیاتی به مسیر درست و مبارزه با مفسدان اقتصادی دانه درشت، از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

آیت‌الله خاتمی به ایام پیش رو اشاره کرد و افزود: ۲۴ آبان سالروز تاسیس دولت مستقل فلسطین است که این مهم موضوع گفت‌وگوی روز گذشته دانشمندان، رجال دینی، سیاسی گرد هم آمده، به مناسبت هفته وحدت هم بود.

امام جمعه زنجان هفته کتاب و کتابخوانی را از دیگر ایام هفته پیش رو اعلام و تصریح کرد: موضوع مطالعه و کتاب از جمله دغدغه‌های همیشگی مقام معظم رهبری بوده است.

وی 26 آبان‌ماه را یکی از روزهای پرافتخار تاریخ دفاع مقدس دانست و افزود: در این روز سوسنگرد یکی از شهرهای مقاوم بعد از یک سال از محاصره آزاد شد.

وی به قرار گرفتن در روز تولد پیامبر اکرم (ص) اشاره و تصریح کرد: مسلمانان باید از منش و زندگی این پیامبر الگو بگیرند.

انتهای پیام/73004/ق20/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول