اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

برگزاری نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» در فرهنگسرای اشراق

نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» از 28 آبان تا 15 آذرماه در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

برگزاری نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» در فرهنگسرای اشراق

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و رئیس فرهنگسرای اشراق گفت: نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی با شعار «سلامت خانواده و رونق تولید» در سال رونق تولید به منظور معرفی و آشنایی مخاطبان با میوه انار، مشتقات، مشخصات، مزایا و خواص آن و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار و ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق‌بخشی به کسب و کار آنان و ایجاد فضا و بستری سالم، متنوع و با نشاط، آرام و امن برای غنی‌سازی اوقات فراغت و دانش‌افزایی و ارتقای شناخت خانواده‌ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با مشارکت شهرداری منطقه ۴ و بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان‌ها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه‌های فرهنگی هنری تدارک دیده شده است که به منظور آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی هنری اقوام مختلف، تولیدات هنری و صنایع دستی، هنرهای خانگی و فرهنگی هنری نقاط مختلف ایران به مدت ۱۸ روز در فرهنگسرای اشراق برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای اشراق ضمن اشاره به برگزاری ۸ دوره جشنواره بیان داشت: پیشینه اجرا، این جشنواره را به عنوان برنامه‌ شاخص و متمایزی تبدیل کرده است که همواره با مشارکت خوب تولید و عرضه‌کنندگان انار و نیز محصولات فرهنگی هنری و از سوی دیگر استقبال شایان شهروندان را به همراه داشته است و لذا در برنامه امسال هم اهتمام و تلاش‌مان این خواهد بود تا جشنواره در فضایی با نشاط، آرام و امن نسبت به عرضه محصولات با کیفیت با استانداردهای قابل قبول به مخاطبان، اجرا شود.

به گزارش فارس، آیین افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۹ آبان برگزار می‌شود. همچنین فرهنگسرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره قرار دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۲۶۷۷۷ و ۷۷۳۲۳۷۷۷ تماس بگیرند و یا به نشانی eshragh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول