اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نیوزیلند با چاقی مبارزه می‌کند

صنایع غذایی نیوزیلند برای تقویت کار خود در مقابله با چاقی این کشور در بیانیه دولت تشویق شده تا راه‌کارهای جدیدی را اعمال کند.

نیوزیلند با چاقی مبارزه می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، صنایع غذایی نیوزیلند برای تقویت کار خود در مقابله با چاقی این کشور در بیانیه دولت تشویق شده تا راه‌کارهای جدیدی را اعمال کند.

در این بیانیه، کاهش قند، چربی و نمک موجود در محصولات غذایی، اطلاع رسانی بهتر برای مصرف کنندگان و محدودیت‌های شدیدتر برای تبلیغات به کودکان توصیه شده است.

گزارشی که در دسامبر سال گذشته توسط Taskforce صنایع غذایی نیوزلند منتشر شد، جزئیات پیشنهادی این صنعت برای همکاری در کنار دولت برای کاهش چاقی را نشان می‌دهد.

این پیشنهادات توسط دولت نیوزیلند نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

دیوید کلارک، وزیر بهداشت نیوزلند گفت: دولت برای مقابله با چاقی که حدوداً یک میلیون نیوزیلندی و خانواده‌های آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نقش دارد.  قرار است همه ارگان‌ها همکاری کنند تا نرخ سرطان ، دیابت، قطع عضو و بیماری‌های قلبی کاهش یابد.

کلارک گفت: این خدمات و مراقبت‌های بهداشتی هزینه سنگینی را بر دوش دولت می‌گذارد؛ جدیدترین تخمین نشان می‌دهد که هزینه آن حدود ۶۲۴ میلیون دلار نیوزیلند در سال است.

دولت نیوزیلند قصد دارد با نظارت دقیق بر صنایع مواد غذایی به تعامل خود با صنعت مواد غذایی برای برچسب زدن مواد غذایی و انتشار اطلاعاتی درباره میزان قند و چربی خوراکی‌ها به این کار رسمیت دهد.

راهنمایی در مورد برچسب زدن مواد غذایی برای حمایت از مصرف کنندگان در انتخاب غذای آگاهانه و سالم‌تر بسیار مؤثر است.

طبق نظرسنجی وزارت بهداشت نیوزلند در سال ۲۰۱۷، حدود ۳۴ درصد از بزرگسالان نیوزلند دارای اضافه وزن هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول