اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

حمایت از صنایع کشور ضرورتی ملی و فراجناحی است

فرمانده حوزه بسیج 503 امام حسن مجتبی(ع) گروه خودروسازی سایپا گفت: رسانه‌های ارزشی کشور به تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، از تولید ملی در صنعت خودرو حمایت کنند.

حمایت از صنایع کشور ضرورتی ملی و فراجناحی است

اخبار شرکتها؛ فرمانده حوزه بسیج 503 امام حسن مجتبی(ع) گروه خودروسازی سایپا گفت: رسانه‌های ارزشی کشور به تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، از تولید ملی در صنعت خودرو حمایت کنند.

داود حسین‌زاده افزود: صنعت خودرو به‌عنوان یک بخش مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در یک‌سال اخیر، طرح‌های ماندگاری در حوزه بومی سازی و تکیه بر توانمندی داخلی در این صنعت صورت گرفته است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در حوزه صنایع کشور تصریح کرد: نام‌گذاری سال جاری به‌نام رونق تولید و تأکید مستمر معظم‌له بر حمایت از صنایع و کارخانجات تولید کالای ایرانی، باید به‌عنوان شاخصه عملکرد رسانه‌های ارزش‌مدار کشور در مواجهه با صنایع مورد توجه قرار گیرد.

حسین‌زاده خواستار پرهیز از نگاه جناحی و سیاسی به صنایع به‌ویژه خودروسازی شد و با انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه صنعت خودرو در رسانه‌های ارزشی کشور، گفت: در حمایت از فعالیت کارکنان ایرانی در بخش تولید به‌ویژه در صنعت خودرو، ضمن شکل‌دهی به رویکرد ملی و کلان، باید از کشاندن منازعات سیاسی و جناحی به این بخش پرهیز کنیم.

فرمانده حوزه بسیج سایپا افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند، رونق تولید و فعالیت مؤثر کارخانه‌های کشور به‌ویژه در بخش خودروسازی باتوجه به اشتغال حجم بالای نیروی انسانی و زنجیره تأمین بسیار گسترده و سراسری، نقش بی‌بدیلی بر تولید ناخالص داخلی داشته و در صورت اجرای صحیح مأموریت‌های تولیدی، می‌تواند زمینه رشد اقتصادی کشور و ارزش پول ملی را فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت بخش زیادی از نیروهای بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی کشور اظهارکرد: این افراد همواره با پیروی از فرامین رهبری و گام‌نهادن در مسیر سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی، برای رونق تولید در کشور تلاش کرده‌اند.

حسین‌زاده خواستار توجه جدی رسانه‌ها به‌ویژه مطبوعات و روزنامه‌نگاران ارزشی به صنعت خودرو شد و گفت: همان‌گونه که نیروهای ارزشی در همه عرصه‌ها پیشرو بوده و الگو و سرمشق آحاد جامعه محسوب می‌شوند، بی‌تردید پرهیز از هرگونه فضاسازی منفی بر علیه صنعت خودرو و تلاش جهت ایجاد محیط مساعد در جامعه رسانه‌ای کشور برای ایجاد آرامش در فعالیت‌های تولیدی امری است که مسئولیت آن متوجه رسانه‌های ارزش‌مدار، مسئولیت‌پذیر و دلسوز کشور است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول