اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت 12 هزار گروه جهادی در کشور

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: در حال حاضر در سطح کشور ۱۲ تا ۱۵ هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه‌ها بدون هیچ حقوقی، خالصانه در مناطق محروم کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

فعالیت 12 هزار گروه جهادی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام تقوی امشب در مجمع تشکل‌های جهادی که با حضور فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شده بود، اظهار داشت: در حال حاضر در سطح کشور ۱۲ تا ۱۵ هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه‌ها بدون هیچ حقوقی، خالصانه در مناطق محروم کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی حضور جوانان در گروه‌های جهادی را یک گنجینه بزرگ برای کشور برشمرد و عنوان کرد: در این گروه‌ها از همه اقشار مردم ازجمله جوانان تحصیل کرده و نخبه حضور دارند که تنها هدف‌شان کمک به مردم است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  تاکید کرد:  پایه اصلی  موفقیت و پیروزی های کشور روحیه انقلابی وجهادی جهادگرانی است که بی منت در کشور فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: جهادگران با وجود مشکلات  موجود کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

تقوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نباید منزوی شوند، گفت: جهادگران هسته‌های اصلی  و مرکزی  در استان‌ها هستند که با هم افزایی می‌توانند مشکلات کشور را حل و محرومیت را ریشه کن کنند.

تقوی در ادامه  سخنان خود تصریح کرد: گروه‌های جهادی گنجینه و سرمایه ملی هستند  که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اکثر نیروهای جهادی کشور از نخبه‌ها هستند  وبه جرات می‌توان گفت تعداد نیرهای فعلی جهادگر بیشتر از اوایل انقلاب است.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول