اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ظرفیت های خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر20 درصدافزایش یافته است

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طبق برنامه راهبردی دانشگاه برنامه داریم خوابگاه‌های جدید ایجاد کنیم البته تا کنون در چندسال اخیر نیز 20 درصد ظرفیت خوابگاه ها افزایش یافته است.

ظرفیت های خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر20 درصدافزایش یافته است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی در مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بایکدیگر ادغام شده اند و دانشگاه صنعتی امیرکبیر تنها دانشگاه در بین دانشگاه های بزرگ کشور است که چنین اقدامی انجام داده است.

وی افزود: فعالیت های دانشجویی و فرهنگی دو فعالیتی هستند که مکمل یکدیگر به شمار می روند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر خوشبختانه در موضوع خوابگاه ها رشد خوبی داشته است و طبق برنامه راهبردی پیش بینی شده تا ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه به دوبرابر افزایش یابد.

معتمدی اظهار داشت: طبق برنامه راهبردی دانشگاه برنامه داریم خوابگاه های جدید ایجاد کنیم و طی چندسال اخیر نیز ۲۰ درصد ظرفیت خوابگاه ها افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: این دانشگاه دارای ۲۲ خوابگاه دارد که عمدتا این خوابگاه ها دارای رتبه یک تا سه هستند. 
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: برنامه داریم خوابگاه های قدیمی را به خوابگاه های جدید تبدیل کنیم که این امر موجب می شود ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت خوابگاهی دانشگاه افزایش یابد چراکه ساختمان های قدیمی خوابگاهی دانشگاه با کاربری خوابگاهی نبوده اند.

 معتمدی اظهار داشت: در بحث ورزش نیز فعالیت های مختلفی در دانشگاه انجام شده است اما به دلیل کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه نتوانستیم در این حوزه توسعه زیادی داشته باشیم.

وی گفت: با نوسازی و بازسازی سلف های دانشجویی ظرفیت استفاده از سلف های دانشجویی دو برابر افزایش یافته است.

 رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص فعالیت های فرهنگی در این دانشگاه نیز افزود: سعی کردیم به تمامی سلیقه ها مجوزه های لازم را اعطا کنیم و تا حد زیادی توانستیم به سلیقه های مختلف پاسخ دهیم. در مجموع می توان گفت که در این حوزه توانستیم تعادل خوبی ایجاد کنیم.

گفتنی  است ،در این مراسم از زحمات جواد شکراله مغانی معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقدیر و  سیاوش خرسندی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپوتر به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول