اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش نرخ بنزین تاثیری بر نرخ اجناس نمی‌گذارد/ افکار عمومی را قانع کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: اساسا بنزین نقش بسیار کمی در فرآیند تولید دارد و از نظر کارشناسی دلیلی برای افزایش قیمت کالاها وجود ندارد.

افزایش نرخ بنزین تاثیری بر نرخ اجناس نمی‌گذارد/ افکار عمومی را قانع کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور رؤسای اتحادیه‌ها، صنوف مختلف و جمعی از مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: تصمیم شورای تأمین استان بر برخورد قاطع با اغتشاشگران است؛ گروهای تخریب‌گر کاملا ساماندهی شده و آموزش‌دیده هستند و حساب معترضان از اغتشاشگران جداست.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تصمیم افزایش قیمت بنزین مورد تأیید تمام سران کشور است، افزود: مقام معظم رهبری امروز صبح بر غیرقابل گذشت بودن کسانی که دست به تخریب اموال عمومی زده‌اند و امنیت جامعه را برهم‌ بزنند، تأکید کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اکیدا سفارش فرمودند هیچ‌گونه گرانی ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور، قابل قبول نیست.

حاتمی تصریح کرد: اساسا بنزین نقش بسیار کمی در فرآیند تولید دارد و از نظر کارشناسی دلیلی برای افزایش قیمت کالاها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ما در نهایت وفور کالا هستیم، تأکید کرد: از نظر تولید داخلی و نیازهای وارداتی در وضعیت خوبی هستیم و در بهترین شرایط تولید کالا هستیم، لذا هیچ گونه کوتاهی از نهادهای ذی‌ربط قابل قبول نیست.

این مقام ارشد اقتصادی استان کرمانشاه از تشکیل یک شعبه ویژه در تعزیرات برای رسیدگی سریع به تخلفات احتمالی در این موضوع خبر داد و بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به دقت بر بازار نظارت می‌کنند و هرگونه افزایش قیمت از هیچ سازمان و صنفی را نخواهیم پذیرفت.

وی با بیان اینکه دولت با گرانی بنزین در واقع از جیب ثروتمندان می‌گیرد و به سایر دهک‌ها می‌دهد، عنوان کرد: ما باید مردم را منافع این موضوع آگاه کنیم و افکار عمومی را قانع کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه ضمن انتقاد از برخی رسانه‌ها به دلیل نپرداختن صحیح به موضوعات پیرامون گرانی بنزین، بعضی نمایندگان مجلس استان کرمانشاه را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانست و گفت: بعضی اشخاص با درک نادرست از مقتضیات زمان و با اظهارنظرهای نسنجیده و برخلاف مصالح جامعه، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

حاتمی در پایان اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خواست تا با کارخانه‌ها‌ در خصوص پرداخت به موقع مطالبات کارگران تعامل شود.

گفتنی است، در این جلسه تمهیدات لازم در خصوص رفع نیازهای احتمالی مردم و اقشار مختلف اندیشیده شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول