اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

دوره‌های حفظ غیرحضوری قرآن باهمت مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از برگزاری دوره‌های حفظ غیر‌حضوری قرآن ویژه عموم مردم به صورت تلفنی خبر داد.

دوره‌های حفظ غیرحضوری قرآن باهمت مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در ادامه اجرای طرح های مختلف در راستای تربیت حافظان قرآن کریم اقدام به راه‌اندازی طرح حفظ غیرحضوری قرآن به صورت تلفنی و از راه دور کرده است.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در گفت‌‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: این طرح از ابتدای آذر‌ماه ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با نام‌نویسی در طرح به صورت غیر حضوری به حفظ آیات الهی بپردازند.

وی این طرح را ویژه کسانی دانست که امکان حضور در دوره‌های حضوری را ندارند و در این خصوص اظهار داشت: مادران خانه‌دار، کارمندان، کارگران و عمومی مردمی که امکان حضور در دوره‌های حضوری را ندارند اما علاقه‌مند به حفظ آیات الهی هستند می‌توانند به آسانی و با تماس تلفنی با استاد دروس خود را دریافت و محفوظات را به استاد تحویل دهند.

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از آغاز نام‌نویسی برای حضور در دوره‌های حفظ تلفنی از ابتدای آذر‌ماه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ابتدای آذر‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir  جهت حضور در دوره‌های حفظ غیر‌حضوری ثبت‌نام کنند.

شاهسونی درخصوص نحوه برگزای دوره‌های غیرحضوری گفت: پس از نام‌نویسی شرکت‌کنندگان در قالب کلاس‌های 10 نفره تقسیم‌بندی شده و برای هر کلاس یک مربی تعیین و مربیان در طول هفته ضمن تماس با قرآن‌آموز دروس مورد نظر را به آنان ارائه، اشکالاتشان را رفع و محفوظات را از قرآن‌آموزان تحویل می‌گیرند.

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان ادامه داد: این اتفاق در هفته سه مرتبه رخ می‌دهد، به این صورت که قرآن‌آموز دروس ارائه شده را باید طی دو روز حفظ و پس از آن مورد پرسش مربی قرار می‌گیرد.

وی از تدوین آیین‌نامه‌ای برای دوره‌های حفظ غیر‌حضوری خبر داد و گفت: در این راستا آیین‌نامه‌ای طراحی شده و در آن زمان‌بندی، شرح درس و موضوعات مختلف برای مربیان و قرآن‌آموزان طراحی شده و دوره‌ها طبق آن به صورت متمرکز آغاز و پیش می‌رود.

به گزارش فارس علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه آیین‌نامه دوره‌های غیر‌حضوری حفظ قرآن بیت‌الاحزان از اینجا     اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول