اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ناجا بر اساس قانون، مسوول برقراری نظم و امنیت در جامعه است

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت:به سبب قانون، نیروی انتظامی برای تامین امنیت شهروندان در کنار مردم است.

ناجا بر اساس قانون، مسوول برقراری نظم و امنیت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  حسین عبدی اظهار داشت: در روزهای اخیر به‌ویژه روز گذشته شاهد تحرکات تعدادی از معاندین و عناصر فرصت‌طلب بودیم که در سطح معابر شهر دست به اخلال و بی‌نظمی زده و با اقدامات اخلال‌گرانه خود به اموال عمومی و مردمی خسارت زدند البته عقبه این‌ها کشورهای متخاصم هستند که  امنیت و آرامش موجود در کشور را تحمل نمی‌کنند و در فضای مجازی اینها را تحریک می‌کنند.

وی افزود: ناجا در تحرکات دیشب خویشتن‌داری و حوصله به خرج داد و بی‌نظیر بود، خودش آسیب دید ولی به مردم آسیب نزد و با سعه صدر مأموریت خود را انجام داد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با خویشتن‌داری و برنامه‌های ارشادی سعی کرد مردم بی‌گناه آسیب نبیند، تصریح کرد: تعداد افرادی که عناد داشته و در مقابل پلیس ایستادند دستگیر و برای رسیدگی قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول