اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تأثیرگذاری حلقه‌های صالحین و تفکر بسیج نیازمند طرح و برنامه است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تاثیرگذاری حلقه‌های صالحین و تفکر بسیج در جامعه نیازمند طرح و برنامه است، گفت: در پیچ و خم شرایط آخرالزمانی بسیاری از جریانات و مسائل خواهد بود که اگر آن را بشناسیم غافلگیر نشده و آسیب نمی‌بینیم.

تأثیرگذاری حلقه‌های صالحین و تفکر بسیج نیازمند طرح و برنامه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در نشست با ائمه جمعه و اساتید صالحین استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: برای پویایی حلقه‌های صالحین و تفکر بسیج باید سه اصل رشد عقلانی و علمی، سیستم عملی و تأثیرگذاری رعایت شود.

وی بیان داشت: باید حلقه‌های صالحین و بسیج از لحاظ رشد عقلی و علمی غنا حاصل و از منابع شهید مطهری و از این قبیل استفاده شود و همچنین به نسبت رشد علمی و کسب معارف باید این مهم در محیط‌های مختلف منعکس و عملی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تاثیرگذاری حلقه‌های صالحین و تفکر بسیج در جامعه نیازمند طرح و برنامه است، تصریح کرد: در پیچ و خم شرایط آخرالزمانی بسیاری از جریانات و مسائل خواهد بود که اگر آن را بشناسیم غافلگیر نشده و آسیب نمی‌بینیم.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شاهد دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رهبری هستیم و باید در جهت رفع این دغدغه‌ها اقداماتی را انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از شش هزار حلقه صالحین با احتساب بسیج اقشار در استان، عنوان کرد: بیش از چهار هزار حلقه صالحین در مساجد حضور دارند که از این تعداد سه هزار حلقه صالحین کودک و نوجوان هستند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی ر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت حلقه‌های صالحین بسیج، مطرح کرد: حلقه‌های صالحین از کارهای برجسته است که باید رشد و گسترش یابد چراکه کار فرهنگی و تربیتی در این شرایط آخرالزمانی نیازمند تلاش مضاعف و جهادی است.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول