اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تخریب 23 خودرو و زخمی شدن 70 نیروی آتش‌نشانی اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: در پی درگیری اغتشاشگران با آتش‌نشانان، 23 خودروی این سازمان از رده خارج شد و 70 نفر از نیروهای زخمی شدند.

تخریب 23 خودرو و زخمی شدن 70 نیروی آتش‌نشانی اصفهان

فرهاد کاوه‌ آهنگران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد عملیات‌های صورت گرفته روز گذشته در جریان اغتشاش‌های صورت‌گرفته، اظهار کرد: روز گذشته بیش از 100 مورد اعزام به محل حریق داشتیم، ولی به دلیل نبود امنیت، امکان عملیات نبوده و تنها در 42 عملیات موفق به اطفا حریق شدیم.

وی در مورد میزان خسارت وارد شده به این سازمان گفت: به صورت تقریبی حدود 8 میلیارد تومان به تجهیزات این سازمان خسارت وارد شده و 23 ماشین به کلی از رده خارج شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ادامه داد: روز گذشته 3 هزار تماس و روز شنبه 5 هزار تماس با مرکز 125 داشتیم که جمعا در این دو روز بیش از 8 هزار تماس با مرکز صورت گرفته که به آن‌ها پاسخ داده شده است؛ همچنین بیش از 2 هزار مکالمه بی‌سیمی با نیروها صورت گرفته است.

کاوه‌‌ آهنگران در مورد آمار مصدومان آتش‌نشانی نیز مطرح کرد: حدود 70 نفر از آتش‌نشانان زخمی شدند که از این تعداد تنها یک نفر در بیمارستان بستری شده بود که اکنون از بیمارستان مرخص شده و منتظر جواب آزمایش‌های بعدی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی در روز بیش از 50 عملیات دارد که در این دو روز مواردی نیز بوده که آتش‌سوزی مربوط به اغتشاشات نبوده، ولی امکان امدادرسانی به افراد نبوده است.

وی افزود: زمانی که خودروی آتش‌نشانی نتواند در محل حادثه حضور پیدا کند، امکان کمک و امداد نیست ولی تلاش کردیم که با موتورسیکلت و لباس شخصی به محل حادثه‌ها اعزام کنیم تا جلوی حوادث را بگیریم.

انتهای پیام/63077/ص20/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول