اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

۳۰ آبان‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به اجلاس سراسری نماز+تیزر

مهلت ارسال آثار به بیست‌وهشتمین اجلاس سراسری نماز ۳۰ آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

۳۰ آبان‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به اجلاس سراسری نماز+تیزر

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ مهلت ارسال آثار به بیست‌وهشتمین اجلاس سراسری نماز ۳۰ آبان‌ماه به پایان می‌رسد. این مهلت پیش از این تا ۲۰ آبان‌ماه اعلام شده بود که تا پایان آبان‌ تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ایده‌ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی (کتاب و مقاله)، آثار ادبی و هنری (شعر، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلم‌نامه، نمایشنامه، فیلم‌کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن‌گرافی،  طرح‌های گرافیگی (عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله) ارائه کنند.

 

بیست‌وهشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» شامل موضوعاتی نظیر شیوه‌های دعوت دانش آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز، نقش اولیاء در رونق نماز مدارس، راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز: www.ejlas28.namaz.ir، سایت قنوت: www.qunoot.net، کانال در پیام‌رسان سروش: https://sapp.ir/ejlas28 و کانال در پیام‌رسان بله: http://ble.im/ejlas28 اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول