اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی سدهای محلات

فرماندار محلات گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 25 میلیارد ریال از منابع ملی و آبخیزداری استان برای بازسازی سدها، بندها و گاویون‌بندی این شهرستان هزینه شده است.

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی سدهای محلات

حسن قمری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مجموعه مدیریتی شهرستان در خصوص فصل سرما اظهار کرد: جلسات ستاد مدیریت بحران تشکیل و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است، شهرداری و راهداری شهرستان نیز در آمادگی کامل برای اتفاقات احتمالی و بازگشایی محورهای مواصلاتی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: سدها و بندهای موجود در شهرستان در سیلاب ابتدای امسال مانع از ورود سیل به روستاها شدند و نزدیک به 7 میلیون مترمکعب ذخیره کردند که در فصل تابستان و بهار از آن استفاده شد.

فرماندار محلات ادامه داد: هم‌اکنون نیز مسیل‌ها و رودخانه‌ها لای‌روبی و باز شده‌اند همچنین سدها و بندهای آبی شهرستان نیز بازسازی و برای ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی آماده هستند، از ابتدای سال نزدیک به 2.5 میلیارد تومان از منابع ملی و آبخیزداری استان برای بازسازی سدها و بندها گاویون‌بندی در شهرستان هزینه شده است.

قمری با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان محلات در راستای کنترل قیمت اجناس اظهار کرد: دستورالعمل کنترل قیمت در شهرستان محلات اجرایی شده به‌گونه‌ای که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار شهرستان به‌صورت دائم تشکیل و نظارت کاملی بر ارزاق و مایحتاج مردم دارد، از صنوف مختلف شهرستان نیز درخواست شده در این راستای همکاری لازم را داشته باشند، در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با آن برخورد خواهیم کرد.

فرماندار محلات تصریح کرد: اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی شهرستان گشت‌های مشترکی برای نظارت بیشتر بر عملکرد قیمت و نوع توزیع کالا و اجناس مورد نیاز مردم تشکیل داده‌اند.

قمری بیان کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را در سامانه 124 اعلام کنند، در اسرع وقت به شکایات مردم رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول