اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پرواز مشهد به فرودگاه جهرم اضافه شد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه جهرم در هفته ۳ پرواز به تهران و یک پرواز به مشهد خواهد شد.

پرواز مشهد به فرودگاه جهرم اضافه شد

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: پرواز جهرم به مشهد از ۶ آذر ماه در روزهای چهارشنبه هر هفته با شماره پرواز ۳۴۵۸  در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جهرم به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می‌شود و این پرواز در ساعت ۱۴ و۲۰ دقیقه وارد فرودگاه مشهد مقدس خواهد شد.

 نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بازگشت پرواز مشهد به جهرم، در روزهای پنج‌شنبه هر هفته، از فرودگاه مشهد به مقصد جهرم انجام می‌شود که این پرواز با شماره پرواز ۳۳۵۹ درساعت ۱۱ و۱۵ دقیقه از فرودگاه مشهد انجام ودر ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه در فرودگاه جهرم به زمین می‌نشیند.

رضایی ادامه داد: پرواز جهرم به مشهد و بالعکس با هواپیمای مدرن ATR انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنا به نیاز شهرستان و ایجاد مسیر پروازی جدید، تعداد روزهای پرواز مسیر جهرم به تهران به سه روز افزایش یافت، اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، پرواز تهران به جهرم با شماره پرواز ۳۳۲۶ روزهای چهارشنبه ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح نیز از روز ۶ آذر به صورت هفتگی ایجاد می‌شود.

وی افزود:همچنین پنج‌شنبه‌ها پرواز جهرم به تهران با شماره پرواز ۳۳۲۷ در ساعت ۱۴و۴۵ ایجاد شده است.

رضایی گفت: با توجه به وجود مراکز دانشگاهی، نظامی، نیروگاه سیکل ترکیبی، منطقه ویژه اقتصادی جهرم و تردد سرمایه گذاران در این منطقه، برقراری این پرواز تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی جهرم  داشته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استقبال همشهریان باعث پیشرفت و توسعه فرودگاه جهرم خواهد شد و امیدواریم با مشارکت شهروندان مسیرهای جدید پروازی نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول