اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مردم نگران تامین کالای اساسی خود نباشند/ کنترل بازار در گرو یک تعامل مناسب است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مهمترین موضوع برای کنترل بازار داشتن یک تعامل مناسب است، بنابراین علاقه‌ای به برخورد شدید با بازاریان نداریم، اما این اقدام برخی اوقات اجتناب‌پذیر است.

مردم نگران تامین کالای اساسی خود نباشند/ کنترل بازار در گرو یک تعامل مناسب است

محسن دارابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص تصمیمات اتخاذ شده برای کنترل بازار و جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت، اظهار داشت: گشت‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف با همکاری دادستان وضعیت بازار را روزانه رصد و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: مهمترین موضوع برای کنترل بازار داشتن یک تعامل مناسب است، علاقه‌ای به برخورد شدید با بازاریان نداریم، اما این اقدام برخی اوقات اجتناب‌پذیر است، چرا که با مشاهده و گزارش هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

وی از افزایش گشت‌های نظارتی خبر داد و گفت: افزایش نرخ بنزین کمترین اثر را روی قیمت کالاها دارد، چون بهای سبد‌های حامل‌ انرژی (گازوئیل و گاز) افزایش پیدا نکرده است، بنابراین اجازه افزایش قیمت چه به بخش خصوصی و چه دستگاه‌های دولتی داده نمی‌شود.

دارابی به ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اشاره و بیان کرد: هیچگونه کمبودی در این خصوص نداریم، لذا جای نگرانی در خصوص تامین کالای اساسی وجود ندارد.

این مسؤول از شهروندان خواست، هرگونه افزایش قیمت را با سامانه 124  سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول