اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

صدور ۷۲هزار کارت سوخت در کرمانشاه/ مالکان برای دریافت بارکد پستی کارت سوخت خود اقدام کنند

مدیرکل پست استان کرمانشاه از صدور ۷۲هزار کارت سوخت در این استان خبر داد و گفت: 17 هزار کارت سوخت از این تعداد در شعب پست استان، موجود است و هنوز به مالکان آن‌ها تحویل داده نشده است.

صدور ۷۲هزار کارت سوخت در کرمانشاه/ مالکان برای دریافت بارکد پستی کارت سوخت خود اقدام کنند

حمید‌رضا فتاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای سال تا به امروز 72 هزار کارت سوخت صادر شده که 55 هزار از آن‌ها  توسط ماموران اداره پست به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه در توضیح 17 هزار کارت سوخت معطله، گفت: به دلیل تغییر آدرس و یا تغییر در مالکیت خودروها این تعداد کارت سوخت به مالکان آن‌ها تحویل داده نشده و در شعب پستی استان معطل مانده‌اند.

وی گفت: مالکان خودروهایی که تاکنون موفق به دریافت بارکد پستی کارت سوخت نشده‌اند می‌توانند از طریق سه روش پیگیری دریافت آن شوند.

فتاح، مراجعه به سایت epolic.ir (با وارد کردن شماره خودرو در این سایت می‌توانند بارکد پستی را دریافت کنند]، از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +10 است(با ارائه مدارک خودرو بارکد پستی را دریافت کنند) و به صورت پیامکی (شناسه کارت ماشین خود را  است 1101202040 پیامک کنند و بارکد پستی را دریافت کنند)، را در قالب سه روش دریافت بارکد پستی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مالکان پس از دریافت بارکد پستی می‌توانند کارت سوخت را از باجه‌های پست سرتاسر استان دریافت کنند، گفت: مالکان پس از دریافت بارکد وارد سایت پست شوند تا از طریق بخش رهگیری مرسولات پیگیر این باشند که کارت سوخت آن‌ها در کدام شعبه پستی است.

فتاح به فعالیت 17 مرکز پستی در استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: در سطح شهر کرمانشاه سه ناحیه پستی وجود دارد، ناحیه مرکزی پستی واقع در خیابان شریعتی، ناحیه توزیع شهید پدرام واقع در ایستگاه هشت کارمندان و ناحیه توزیع شهید قندی واقع در میدان آزادی جنب ناحیه آموزش و پرورش ناحیه یک، فعال است.

وی ادامه داد: مالکان با در دست داشتن مدارک خودرو (کارت یا سند خودرو) به همراه کارت ملی به باجه توزیع سوختی در شعب پستی مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول