اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روند دما در زنجان کاهشی است

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از روند کاهشی دما در استان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده، بارشی برای استان، پیش‌بینی نشده است.

روند دما در زنجان کاهشی است

حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد اعلام و اظهار کرد: وزش باد، وقوع کولاک را محتمل کرده است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان جابه‌جایی برف را نتیجه وزش باد در شرایط جوی فعلی دانست و افزود: با صاف شدن هوا، دمای استان از امشب کاهش خواهد یافت.

وی کاهش دمای پیش‌بینی شده برای استان را از صبح فردا بین چهار تا 6 درجه اعلام و تصریح کرد: با کاهش دمای پیش‌بینی شده، دما در اغلب نقاط استان به زیر صفر می‌رسد.

سلطانی به بارش‌های چند روز گذشته در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش گزارش شده در این بازه زمانی با 22.6 میلی‌متر، از ایستگاه هواشناسی زنجان بوده است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به ثبت بارش 19.5 میلی‌متری در پری طی چند روز گذشته اشاره و تصریح کرد: میزان بارش در ایستگاه‌های دانشگاه زنجان، آب‌بر و قیدار به ترتیب 14، 11.3 و 6.3 میلی‌متر گزارش شده است.

وی تاکید کرد: در همه ایستگاه‌های هواشناسی فعال در استان زنجان بارش برف ثبت شده است.

سلطانی نوسان دمایی استان زنجان را طی 24 ساعت گذشته 15 درجه اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی بالاترین دما را هفت درجه بالای صفر در آب‌بر و سردترین دما با هشت درجه زیر صفر از سجاس گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را یک درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای این شهر طی روز گذشته بین یک درجه زیر صفر و یک درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول