اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی بسیج در خراسان‌جنوبی افتتاح می‎‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی بسیج در بیرجند خبر داد و گفت: این نمایشگاه روز چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه در محل حسینیه شماره ۲ جماران بیرجند افتتاح می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی بسیج در خراسان‌جنوبی افتتاح می‎‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: امروز بسیج در عرصه‌های امنیتی، دفاعی، خدمات‌رسانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به اوج و بلوغ رسیده و هسته‌های مقاومت مردمی و اسلامی در سراسر دنیا تشکیل شده است.

وی بسیج را یکی از بی‌بدیل‌ترین تشکل‌های جهادی و مردمی دانست و بیان داشت: تا امروز هیچ نهادی مردمی و بازدارنده نظیر بسیج مستضعفان در دنیا شکل نگرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی عنوان کرد: در برنامه‌های ابلاغی و سازمانی، بسیج خراسان‌جنوبی با وجود اینکه 13 درصد اعتبارات تخصیص یافته اما تاکنون بیش از 65 درصد برنامه‌های ابلاغی بسیج اجرایی شده است.

قاسمی مطرح کرد: حضور بسیج در عرصه‌های متعدد فتنه دشمن را خنثی و آنان را در اجرای برنامه‌هایشان نا امید می‌کند، مطرح کرد: حضور مردمی در سیل ابتدای امسال برای امدادرسانی به سیل‌زدگان، حضور در برنامه‌های آمادگی و دفاعی و حضور در آشوب‌های اخیر نمونه‌هایی از حضور بسیج در صحنه‌های متعدد است.

وی از اجرای بیش از دو هزار و ۶۵۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها، حوزه و ناحیه بسیج استان خبر داد و گفت: افتتاح نمایشگاه ۴۰ ساله دستاوردهای انقلاب، برگزاری ۴۰ یادواره شهدای مساجد و محلات، برگزاری بیش از ۴۰ یادواره شهدا در مدارس و برگزاری همایش انقلابیون جوان از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج 400 نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی در سطح استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: گردهمایی فضای مجازی، جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج، همایش پیرغلامان بسیج، میثاق با شهیدان و تمهیدات آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی(ع) و کوثر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان است.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول