اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خرید کالای ایرانی، موجب بالا رفتن انگیزه تولیدکنندگان داخلی می‌شود

مدیر‌کل استاندارد استان زنجان گفت: خرید کالای ایرانی، علاوه بر رونق تولید منجر به رونق اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال، موجب بالا رفتن انگیزه تولیدکنندگان داخلی و ایجاد رقابت با محصولات خارجی می‌شود.

خرید کالای ایرانی، موجب بالا رفتن انگیزه تولیدکنندگان داخلی می‌شود

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر استفاده شهروندان از کالاهای استاندارد اظهار کرد: تا زمانی که مردم از کالای ایرانی استقبال نکنند، عملا نمی‌توان شاهد حمایت از کالای ایرانی و افزایش رونق تولید بود.

مدیر‌کل استاندارد استان زنجان افزود: باید مزایا و امتیازات استفاده از کالای داخلی برای مصرف کننده و تولید کننده مطرح و فرهنگ درست حمایت از محصول ایرانی در کشور نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه بی‌شک اولویت نخست و اصلی مردم برای استفاده از کالاها، بحث کیفیت آنها است، تصریح کرد: تولیدکنندگان باید خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده سازند و محصول با کیفیت قابل قبول و در خور آنها عرضه کنند.

کارگرزاده با بیان اینکه استقبال از کالای باکیفیت از سوی مردم و توجه عموم به نشان استاندارد، موجب تشویق تولیدکنندگان در راستای تولید کالاهای باکیفیت و استاندارد خواهد شد، افزود: بی‌شک بهترین معیار برای تشخیص کالاهای باکیفیت از محصولاتی که کیفیت مطلوبی ندارند، نشان استاندارد‌ (مرغوبیت کالا) است، چرا که معیارهای مورد تأکید استاندارد ایران، هم‌تراز با معیارهای جهانی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خرید کالای ایرانی، علاوه بر رونق تولید منجر به رونق اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال، موجب بالا رفتن انگیزه تولیدکنندگان داخلی و ایجاد رقابت با محصولات خارجی می‌شود، تصریح کرد: برخورداری کالاهای ایرانی از نشان استاندارد، زمینه را برای ورود این محصولات به بازارهای جهانی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول