اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

کاهش مرگ و میر با سیستم هشدار هوشمند بیمارستانی

نصب سیستم هشدار هوشمند بیمارستانی در برخی بیمارستان‌های انگلیس موجب نظارت و کنترل دقیق‌تر شرایط بیماران و کاهش آمار مرگ و میر در آنها شده است.

کاهش مرگ  و میر با سیستم هشدار هوشمند بیمارستانی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، سیستم هشدار هوشمند که برای نخستین بار در یکی از بیمارستان های زیرنظر امپریال کالج لندن نصب شده می تواند پیام های هشدار خود را به طور خودکار برای پزشکان ارسال کند.

سیستم مذکور به وضعیت ضربان قلب، سطح گلوکوز، دمای بدن در تمامی بیماران حساس است و اگر در این زمینه تغییر ناگهانی رخ دهد پزشکان حاضر در بیمارستان را از موضوع مطلع می کند.

تحلیل داده های به دست آمده از ۲۱ هزار پیام هشدار ارسال شده از طریق سیستم یادشده نشان می دهد که این سیستم آمار مرگ و میر بیمارستانی را تا ۲۴ درصد کاهش داده است و اگر پیام های هشدار آن در مورد تغییر وضعیت بیماران برای پزشکان ارسال نمی شد، امکان داشت افراد زیادی فوت کنند.

بیمارانی که از این طریق در مورد وضعیتشان پیام هشدار ارسال می شود، تا ۳۵ درصد بیشتر از سایر بیماران آنتی بیوتیک‌های خود را به موقع دریافت می کنند و به شرایط آنها بهتر رسیدگی می شود، همین مساله مدت زمان ماندگاری بیماران در بیمارستان را نیز کاهش می دهد.

انتهای پیام/

https://uk.news.yahoo.com/sepsis-alert-system-hailed-reducing-000100571.html

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول