اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هشدار نسبت به زنان بزک شده بهائی

توبه‌کننده از فرقه بهائیت شیوه‌های جذب و نحوه طعمه‌گیری آن را تشریح کرد.

هشدار نسبت به زنان بزک شده بهائی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  یکی از توبه‌کنندگان از فرقه بهائیت بعد از ظهر امروز در همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای که به همت تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: من متولد دیار آذربایجان‌ هستم و به مدت ۴۲ سال در بطن و متن جامعه بهائیت ایران، مسوولیت‌های بزرگ و خطیر داشتم که زیرمجموعه تشکیلات این فرقه آرزوی رسیدن به این جایگاه را داشته و دارند.  

وی افزود: الحمدالله از لکه ذلالت با نظر ویژه خدا جدا شدم و اگر خدا قبول کنند در جرگه بندگان الهی قرار دارم.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت با بیان اینکه در این جلسه  بیشتر در رابطه با فرقه بهائیت حرف زدند ولی همانند ما که در متن آن قرار داریم، به مفاهیم و موضوعات واقف نیستند، گفت: شیخ احمد عصایی و سیدکاظم رشتی به عنوان مبلغان ظهور باب هستند که زمینه‌ساز فکری علی محمد را قبل از او ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: علی محمد مبشر محل تجمع جسمانی مطلق مازندرانی است به‌طوریکه با دانست مقام و موقعیت سید محمدعلی شیرازی در بابیت چیست و اینکه بابیت دارای رسالت و و شارعیت تابعیت هستند، باید بیشتر مطرح شود.

این رها یافته از بهائیت با تاکید بر اینکه از هزاران سال پیش،  جامعه اسلام بر این مبناست که وقتی صاحب‌الامر ظهور می‌کند باعث ترویج شریعت اسلامی می‌گردد نه اینکه ناسخ شریعت باشد، افزود: برخلاف سایر فرقه‌ها، بهائیت ناسخ شریعت و قرآن است و بدترین نوع تفسیر به رای درباره آیات قرآنی را انجام می‌دهند.
 
توبه‌کننده از فرقه بهائیت توضیح داد: فرقه بهائیت برخی آیات قرآن را که آیات متشابهات است را به رای خود تفسیر می‌کنند.  

وی یادآور شد: همانطور که خداوند باری تعالی فرمودند، تفسیر و تعبیر قرآنی در حیطه وظایف مردم عادی نیست ولی امام مبلغان بهائیت در مواجهه با افراد مختلف سوءاستفاده از این موضوع می‌کنند و افراد را مجاب می‌کنند تا باور دینی آنها را قبول  کنند.  

توبه‌کننده از فرقه بهائیت با اشاره بر اینکه در ابتدای مراسم، قاری شروع  به لفظ خاتم‌النبیین  کرد، گفت: دو نوع رجوع داریم که یکی رجعت حسینی و دیگر قیام حضرت ولی‌عصر(عج) می‌باشد که  بهائیت مبنای دعوت خود را این دو قرار داده است ولی با این تفاوت که  علی محمد را همان امام غائب می‌داند که خود حکم شارعیت دارد.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت با تاکید بر اینکه بهائیت مبلغان زیادی را تربیت می‌کند، یادآور شد: بهائیت با شعارهای دهان پُرکنی که خوشایند برای مردم است، طعمه می‌گیرد.

وی توضیح داد: بنده به عنوان مهاجر جامعه بهائیت و هم نشر کلام الله آنها که همان علی محمد است، افرادی را جذب می‌کردم در حالیکه افرادی که با مشکلات اقتصادی و روحی و خانوادگی دست به گریبان بودند، شکار خوبی محسوب می‌شدند.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت متذکر شد: منظور افرادی که به دین‌شناس مراجعه نمی‌کردند را شکار می‌کردیم به طوریکه بهائیت از این موضوع سود بسیار زیادی می‌برد.  

وی با ابراز تاسف از نقیصه عدم مراجعه به دین‌شناس در جامعه مسلمین گفت: امروز کمتر کسی است که موضوع اعتقادی را از کارشناس دینی می‌پرسد و بیشتر سعی می‌کنند تا مشکلات خود را خودشان حل کنند به طوریکه وقتی سرما می‌خوریم به دکتر مراجعه می‌کنیم ولی در مسائل اعتقادی یا به عقل خود مراجعه کرده و یا به سایت اکتفا می‌کنیم که این خلاء را ایجاد کرده و بستر سوءاستفاده‌های زیادی را فراهم می‌آورد.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت اذعان داشت: عدم مراجعه به دین‌شناس و رفتار بهائی‌مآبانه، عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی، عدم تعلیم و تربیت صحیح در محیط خانواده زمینه‌های فریب را فراهم می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه معمولا اعتماد به نفس کودکان بهائی بیشتر از کودکان مسلمان است زیرا آنها  را بارها پشت تریبون برده و آموزش می‌دهند که در مورد دین و اعتقادات خود حرف بزنند، ادامه داد: چرا باید معلم در  بدو ورود به مدرسه وقتی از یک کودک بخواهد تا شعر در کلاس بگوید و بچه مسلمان دستش را بالا نمی‌برد ولی یک کودک بهائی جلوی تخته رفته و شعر من کودک بهائی‌ام، به راه حق فدائیم را با افتخار بخواند؟  

توبه‌کننده از فرقه بهائیت تصریح کرد: بهائیت از نقص بزرگ دامن‌گیر جامعه مسلمانان بهره‌برداری و سوءاستفاده می‌کند.  

وی گفت: بهائیت بچه‌ها را از سن غیرواجب تعلیم می‌دهد و همیشه در حال شستشوی مغزی آنها هستند.  

توبه‌کننده از فرقه بهائیت تاکید کرد: معاونان پرورشی مدارس باید حداقل یک اطلاعات زیربنایی داشته باشند، چراکه طرفداران فرقه بهائیت از ده‌کوره تا کلان‌ترین شهرها برای سوالات یک جواب مشترک دارند به طوریکه برای مثال در ۹ روز تعطیلی فرقه بهائیت وقتی اولیا برای اجازه گرفتن به مدرسه می‌روند، مدیر تعجب می‌کند که تعطیلی نداریم و مادر بهائی می‌گوید که در مذهب آنها تعطیلی است و این باعث تحریک حس کنجکاوی مدیر یا معلم می‌شود و دوباره می‌پرسد که مگر شما کدام مذهب هستید که در این بین همه بهائیت یک جواب مشترک دارند و آن هم این است که ما مجاز نیستیم در محیط اداری در مورد دین خود حرف بزنیم و این حرف منجر به افزایش حس کنجکاوی شده تا قرار بیرون بگذارند و در این قرار با حرف‌های وسوسه‌انگیز و فریبانه در مورد مذهب خود حرف می‌زنند.

وی با اشاره به یک کتاب اصول ۱۲‌گانه جامعه بهائیت که در دست داشت، گفت: در یک کتاب  ۱۲ اصول نوشته شده است که متشکل از همه شعارهایی است که افراد مصلح بشر در دنیا زده‌اند و  جامعه بهائیت آنها را آورده است به طوریکه برای مثال یک رکن از ارکان انتخاب شده تحریر حقیقت است؛  یعنی هر فرد بهائی باید در سن ۱۵ سالگی نامه‌ای را با متن بهائیت به‌‌عنوان دین حق و باور اعتقادی را نوشته و امضا کند که این نامه را با اختیار خود نوشتم.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت ادامه داد: نکته جالب اینجاست که تمام متن نامه از پیش نوشته شده و جای اسم و شهرت نام پدر فقط خالی است، از این‌رو ‌این چه تحریری است که فردی را مجاب می‌کنند تا یک برگه را امضا کند.  

وی یادآور شد: اگر بنده اسلام را به عنوان آخرین دین الهی انتخاب کردم با عنایت حضرت ولیعصر (عج) بود و خیلی خوشحالم  که نوعی انبساط خاطر و طراوت روح در من ایجاد شد.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت اذعان کرد: خدا را شکر کنید که در یک خانواده مسلمان به دنیا آمده‌اید و امیدوارم این نقص با مراجعه به دین‌شناس بهبود یابد.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۵ بعد از ظهر، ۲۴ برنامه ضیافت بهائیت را تکثیر کرده و بعد دیدم دیگر طاقتم طاق شد و از این صف باطل جدا شدم و با ادب هر چه تمام، مسوولان ضیافت را صدا کرده و به خانه خود دعوت کردم و تمام سین برنامه را به آنها دادم و اعلام کردم که دیگر من نیستم و از این به بعد مسلمان هستم که ابتدا گمان کردند شوخی می‌کنم ولی وقتی جدیت من را دیدند به حالت منقلب و اضطراب به اینجا و آنجا زنگ زده و می‌رفتند به طوریکه در عرض یک روز تمام عوامل اجرایی از سراسر ایران به خانه من آمده و آویزان شدند که از این فرقه جدا نشوم و می‌گفتند که ما این فرقه را به خاطر وجود تو باور کردیم و انصاف نیست به یکباره زیر پایمان را خالی کنی.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت ادامه داد: بارها به من گفتند که جدا نشوم زیرا بد خواهم دید و مثال‌هایی زدند که فلانی مسلمان شد و بچه‌اش سرطان گرفت و یا از پشت‌بام افتاد و مثال‌های از این قبیل را گفتند.

وی توضیح داد: بهائیت شعار می‌دهد که ما همه اهل عالم را دوست می‌داریم و در حق همه دعا می‌کنیم که یک دعای خوبی است در حالیکه غیر این است.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت گفت: در هیچ مسلکی حتی کمونیست افراد جامعه را به دو بخش تقسیم نمی‌کنند ولی بهائیت این کار را انجام داده است به طوریکه  مقرر کرده‌اند تا در پنج استان خراسان، فارس، آذربایجان هیچ فرد مسلمانی نباشد و خاص سکونت بهائی‌ها باشد.

وی ابراز کرد: بنده در حضور علی‌اکبر قریشی نماینده رهبری در شهرمان با ادای شهادتین مسلمان شدم و تا حدودی منشأ صحبت بودم ولی بلاهایی که سر ما آوردند را خداوند نصیب هیچ‌کسی نکند زیرا از سوراخ کردن پشت بام خانه با دریل شارژی، ریختن خاک در لوله بخاری برای خفه شدن ما، تطمیع، خرید خانه و تعیین حقوق ماهیانه از جمله مسائلی که بر سر من و خانواده‌ام آوردند.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت با اشاره بر اینکه وقتی من بهائی شدم، مادرم ۳۳ دفعه روی من تف کرد، گفت: متاسفانه برخی از بهائی‌مآبان که مسلمان عامل دست بهائیت هستند و در قبال ۵۰ هزار تومان یا احسنت گفتن یک خانم بزک شده بهائی با لگد به دین اسلام حمله می‌کنند، همه چیز را زیر پا می‌گذارند.

وی گفت: گرچه بچه‌ام را در جوی آب، لجن‌مال کرده و در را از بیرون جوش زده‌اند تا دسترسی به بیرون نداشته باشیم که کار عوامل چماق به دست بهائیان است اما تسلیم نشدم.

توبه‌کننده از فرقه بهائیت تصریح کرد:  من در موقعیتی نیستم که با ریختن خونم به دست آنها شرفی به من قائل شوند بلکه این نهایت آرزوی من است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول