اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تلاش برای اعتلای جایگاه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تلاش برای اعتلای جایگاه فرهنگ و هنر در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

تلاش برای اعتلای جایگاه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالهادی فقهی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد زمینه‌ساز جامعه‌پذیری آگاهانه و همچنین رشد و فرهیختگی در جامعه باشد که  این کار را با ابزارهای فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و فناوری‌های جدید انجام دهد.

 معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: مدیرکل جدید ارشاد استان باید به بحث هنرپروری و  تربیت هنرمندان توجه خاصی داشته باشد و مدیران اجرایی و نهادهای دولتی از مدیرکل جدید برای اعتلای و شکوفایی و پویایی فرهنگ و هنر استان حمایت کنند.

در ادامه احد جمالی  بر استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر تأکید کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا فرهنگی و نشات گرفته از آموزه‌های دینی و فرهنگی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پایه و اساس نظام فرهنگی است، عنوان کرد: با نسخه‌های فرهنگی می‌توان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ را حل کرد اگر روی مسائل فرهنگی کار و توجه شود و بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای فرهنگ و هنر گفت: استانداری آمادگی دارد با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان برای اعتلاء و ارتقاء این حوزه همکاری کند، ظرفیت‌های فرهنگی هنری خوبی در استان است که باید مدیرکل جدید از آن بهره‌گیری کند.

 

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول