اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خروش تویسرکان علیه اغتشاشگران

امروز راهپیمایی مردم تویسرکان با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آشوبگر» علیه اغتشاشگران و آشوبگران برگزار شد.

خروش تویسرکان علیه اغتشاشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مردم ولایی و همیشه در صحنه تویسرکان با حضور فرماندار، امام جمعه و مسوولان اقدامات اخیر اغتشاشگران را با سر دادن فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر  آشوبگر» محکوم کردند.

امام جمعه تویسرکان در جمع راهپیمایان با اشاره به اینکه سهمیه‌بندی بنزین بهتر از این باید اجرا می‌شد اظهار کرد: با این وجود مردم ما منتخبین و مسوولان خود و سران قوا را حمایت می‌کنند، البته توقع دارند مسوولان بهتر تدبیر کنند تا فشار روی مردم کمتر باشد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به اینکه امیدواریم مسولان در راستای جلب رضایت بیشتر مردم تلاش کنند بیان کرد: البته مسوولان ما عموما در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می کنند که از زحمات آنها سپاسگزاریم.

وی با بیان اینکه ضعف، نقص و اشتباه در بسیاری از افراد از جمله در مسوولان هم هست افزود: اما شما مردم بزرگوار آن نقاط قوت مسوولان را برجسته می‌کنید و به تلاش آن‌ها امیدوار هستید انشاءالله با مطالبه شما مردم حاضر در صحنه شاهد تحقق وعده به حقی که رهبری دادند باشیم ضمن اینکه معتقدیم و روز به روز این نظام اسلامی پیشرفته‌تر در دنیا خواهد درخشید.

موحدی در پایان سخنانش حضور منسجم مردم تویسرکان در راهپیمایی برای محکومیت اغتشاش را قابل تقدیر و تشکر دانست.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول