اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های هفته بسیج در زنجان تشریح شد

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان را در نشست خبری تشریح کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در زنجان تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان تا ششم آذر‌ماه سال‌جاری اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی محور برنامه‌های هفته بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای نمایش عمومی دستاوردهای چهل ساله انقلاب است، عنوان کرد: ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و برنامه‌های هفته بسیج، برای امید آفرینی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تبیین رویکردها و جایگاه‌ها و قابلیت‌ها در فرآیند تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در هفته بسیج انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای آگاهی جامعه از دستاوردهای بسیج طی چهل سال گذشته در بخش‌های مختلف است.

طهماسبی با بیان اینکه توجه به گفتمان امام و رهبری در برنامه‌های هفته بسیج مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: تاکید بر فرهنگ ایثار و مقاومت و نقش شهدا نیز در این هفته مورد تاکید است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته بسیج نقش این قشر در خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم مورد توجه است، ادامه داد: پای کار آمدن دستگاه‌های اجرایی، مردمی‌سازی فعالیت‌ها و برجسته‌سازی نقش بسیج در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه «بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» شعار برنامه‌های هفته بسیج است، گفت: انتشار فراخوان جشنواره چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

طهماسبی از دیدار با ائمه جمعه استان زنجان و گلباران و عطر افشانی مزار شهدا در هفته بسیج خبر داد و گفت: در این ایام 20 یادواره شهید هم برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری میز خدمت، رزمایش الی بیت‌المقدس و مسابقات فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه به صورت سازمان یافته حضور می‌یابند و برگزاری اردوهای راهیان نور و دیدار با جانبازان و پیشکسوتان بسیجی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از برگزاری همایش دو روزه تولید محتوا به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: تبیین الگوی زن سوم مسلمان در 40 مدرسه استان زنجان نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

طهماسبی از برگزاری 50 یادواره شهید همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: 21 پروژه محرومیت‌زدایی در این هفته افتتاح و 22 پایگاه مقاومت بسیج نیز همزمان با این هفته راه‌اندازی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در هفته بسیج درمانگاه حضرت زینب (س) کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: اندیشکده بسیج اساتید هم در این ایام آغاز به کار می‌کند.

وی از توزیع 500 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان کم بضاعت خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی در مناطق محروم استان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول