اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

با حضور 7 کشور برگزار می‌شود/ شیراز میزبان همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای اسفندماه در شیراز با حضور هفت کشور خبر داد.

با حضور 7 کشور برگزار می‌شود/ شیراز میزبان همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی، امروز در نشست خبری با عنوان برگزاری همایش بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای که با حضور هفت کشور دنیا در شیراز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: همایش امروز با عنوان بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت برگزار شد که پیش مقدمه‌ای برای همایش اصلی بود که با حضور علما و فرهنگیان برپا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: تبلیغات اسلامی سازمانی است که از فرهنگ اسلام ناب صیانت کند و این همایش در همان زمینه انجام گرفت.

وی توضیح داد: بعد از همایش‌های مقدماتی در چندین استان یک همایش بین‌المللی و اصلی در شیراز انجام خواهد گرفت.

شعبانی بیان کرد: علاوه بر بعد علمی همایش، برای عموم جامعه یک پیام تبلیغی دارد و این است که حافظه تاریخی و هویتی ایران را از دست‌کاری نجات دهیم و ما موظفیم این حافظه تاریخی را در مسیر اصلی خود پیش ببریم و اجازه ندهیم ذهن جوان آلوده و مشوش شود.

وی با تاکید بر اینکه این نشست از جمله نشست‌هایی است که به‌صورت سلسله‌وار در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد که شامل برخی عرفان‌های کاذب و بهائیت است، اضافه کرد: یقین داریم که تشکل‌های مردمی و گروه‌های مرجع به این اطلاعات به روز نیاز دارند تا در این جنگ نرم و دشمن تا دندان مسلح مقابله کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول