اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایجاد آرامش در جامعه یک مصلحت بزرگ است

استاندار زنجان با بیان اینکه ایجاد آرامش در جامعه یک مصلحت بزرگ است، گفت: عدم حفظ این مصلحت موجب دادن اطلاعات غلط به دشمن و ناراحتی اذهان عموم است.

ایجاد آرامش در جامعه یک مصلحت بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همایش بسیج و طرح اعتلای بسیج فرهنگیان استان زنجان ظهر امروز برگزار و از بسیجیان نمونه استان تقدیر شد.

استاندار زنجان نیز در این همایش، بسیجیان را یاوران حقیقی انقلاب خواند و گفت: بسیجی دارای ویژگی‌هایی است که دنیا تشنه آن است.

فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه ایجاد آرامش در جامعه یک مصلحت بزرگ است، بیان کرد: عدم حفظ این مصلحت موجب دادن اطلاعات غلط به دشمن و ناراحتی اذهان عموم است.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف جوانان این است که به دانش نوین مجهز شوند، اضافه کرد: امروز دنیا پیچیده شده و دلسوزان انقلاب نباید از علوم نوین غافل شوند و امروز مطالعه و تجهیز شدن به علم یک تکلیف است.

حقیقی با اشاره به اینکه تحریم سپاه توسط دشمن موجب افزایش وحدت در کشور شد، عنوان کرد: این نشان دهنده آن است که  این نهاد چقدر در اقتدار کشور موثر بوده و اثرپذیری سپاه را نشان می‌دهد و نشان دهنده حجم عقده دشمنان از نظام است.

استاندار زنجان با بیان اینکه وحدت و آرامش در جامعه امروز یک مصلحت است، تاکید کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بر وحدت و تقویت آن است.

وی با بیان اینکه انتقاد حق مردم است و نباید مدیری از انتقاد دلخور شود، گفت: وحدت هیچ مغایرتی با انتقاد درست ندارد.

حقیقی با بیان اینکه رزمندگان ما در زمان دفاع مقدس دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بودند و باید این ویژگی‌ها برای نسل جدید تبیین شود، تاکید کرد: دفاع مقدس مایه مباهات و افتخار مهین اسلامی است و همه باید قدردان انقلاب باشیم و این بدین معنا است که نباید تاریخ را فراموش کرد.

استاندار زنجان با اشاره به دشمنی چهل ساله امریکا با نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: اگر دشمنان توان داشتند ایران و انقلاب را از بین می‌بردند اما این توان را ندارند.

بین قدرت و فناوری ارتباط معناداری وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این همایش با اشاره به اینکه معلمی و بسیجی به یکدیگر آراسته شده است، اظهار کرد: ذات تعلیم و تربیت مبتنی بر آینده است.

 ابراهیم رفیعی با بیان اینکه ما موضوعی را برای آینده ترسیم کرده و دانش‌آموزان را برای آن تعلیم و تربیت می‌دهیم، افزود: در حال حاضر در دوره انفجار داده‌ها و اطلاعات قرار داریم و در این دنیا هر کس از نظر فنآوری جلو باشد، قدرت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه موضوع تعلیم و تربیت همواره آینده کشور را تعیین می‌کند، بیان کرد: سند تحول مطلوبی برای آینده کشور ترسیم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دین اسلام نخستین دینی است که با خواندن آغاز می‌شود، عنوان کرد: تفکر در مورد هستی مور توجه دین اسلام است.

وی با بیان اینکه دین اسلام دین آموزش تعلیم و تربیت و دانایی است، بیان کرد: امروز هر کشوری که در دانایی جلو باشد صاحب قدرت است.

رفیعی خاطر نشان کرد: یک فرد، با ذهن باکیفیت و غنی شده می‌تواند جهانی را دگرگون کند.

تشکیل بسیج همه معادلات دشمن را بر هم زد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  نیز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مجاهدت و رشادت‌های اقشار مختلف جامعه به ویژه معلمان و دانش‌آموزان به پیروزی رسیده است.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان در چهل سال گذشته همواره در صحنه دفاع از نظام اسلامی بودند، عنوان کرد: امام راحل برای حفظ انقلاب اسلامی و جلب مشارکت عمومی فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی با بیان اینکه با تشکیل بسیج همه معادلات دشمن بر هم خورد، افزود: امام خمینی (ره) وقتی رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیج را دیدند فرمودند «من دست  و بازوی بسیج را می‌بوسم.»

سردار کرمی با بیان اینکه سرنوشت جنگ را باورها و اعتقادات و روحیه جهادی رزمندگان اسلام رقم زد نه سلاح و تجهیزات جنگی، بیان کرد: امروز دشمن در جنگ فرهنگی و نرم با همه توان وارد صحنه شده است و برای مقابله با توطئه دشمنان باید قدرت نرم کشور را افزایش داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای طرح سند تحول بنیادین تصریح کرد: ضروری است در راستای تحقق این مهم همکاری شود.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز باورهای دینی و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده است، بیان کرد: باید در راستای خنثی کردن این توطئه اقدام شود.

انتهای پیام/73009/ق/گ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول