اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

3.5 درصد از روستاهای خالی از سکنه آذربایجان‌شرقی در مراغه است

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: 3.5 درصد از روستاهای خالی از سکنه استان در شهرستان مراغه قرار دارد.

3.5 درصد از روستاهای خالی از سکنه آذربایجان‌شرقی در مراغه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حمید شکری امروز در در جمع کارکنان فرمانداری ویژه مراغه به ظرفیت‌های شهرستان مراغه در مسیر توسعه اشاره کرد و  اظهار داشت: این شهرستان، 4.8 درصد از وسعت استان و 3.5 درصد از روستاهای خالی از سکنه استان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار مراغه به بیان برخی از مسائل و مشکلات اداری و کاری پرداختند و سپس مدیران کل اداری و مالی، نوسازی و تحول اداری، فناوری اطلاعات و حراست استانداری آذربایجان شرقی توضیحات لازم در خصوص مسائل مطرح شده را بیان کردند.

تصمیم‌های عجولانه و بی‌برنامگی از آفت‌های مدیریت است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست آینده‌نگری در برنامه‌ریزی را از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریت عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و مقطعی است که با روند توسعه منافات دارد.

حمیدرضا قاسم‌زاده افزود: تصمیم‌های عجولانه و بی‌برنامگی از آفت‌های مدیریت است و تجربه نشان داده است که داشتن برنامه هرچقدر هم ضعیف باشد بسیار بهتر و عاقلانه‌تر از بی‌برنامگی است.

وی با تأکید بر بهره‌مندی از روش‌های علمی در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار داشت: مدیران و تصمیم‌گیران باید با مشخص کردن نقاط ضعف و توانمندی‌های موجود و تعیین اولویت‌ها، نسبت به برنامه‌ریزی اقدام و در روند اجرایی نیز فعالیت‌ها و تجربیات را مستندسازی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به هجمه‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: همچنان که در حوزه بهداشت و سلامت، پیشگیری بهتر از درمان است، در حوزه اقتصادی نیز باید فضایی فراهم شود که مردم بتوانند از آسیب‌های اقتصادی پیشگیری کنند.

وی افزود: ایجاد تلاطم در بازار سکه و ارز یکی از پیامدهای فشار اقتصادی است و آحاد جامعه باید خود را در برابر این آسیب‌ها مقاوم کنند که این همان مفهوم اقتصاد مقاومتی است.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، برگرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت است که ملت ایران، نمونه بارز آن را در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشت و امروز هم با همان روحیه در میدان جنگ اقتصادی حاضر شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان مراغه، از بخش‌های مختلف فرمانداری این شهرستان و بخشداری سراجو بازدید و با کارکنان آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول