اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کلاهبردار 20 میلیاردی در آباده به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی از یک کارخانه به بهانه خرید کاشی و سرامیک کرده بود.

کلاهبردار 20 میلیاردی در آباده به آخر خط رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی مراجعه و دادخواهی نماینده حقوقی یکی از کارخانه های سرامیک به کلانتری مرکزی شهرستان آباده مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی به بهانه اخذ نمایندگی و خرید کاشی و سرامیک، با توجه حساسیت موضوع مراتب سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس و به کارگیری شگردهای خاص، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

حبیبی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: افراد سود جو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به نیت شوم خود و فریب افراد استفاده می کنند و در این زمینه شهروندان می بایست هوشیار باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس 110در میان بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول