اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری انتخابات نمایندگی سازمان های مردم نهاد در لرستان

مسئول نمایندگی سازمان‌های مردم نهاد لرستان گفت: در این دوره از انتخابات مهدی بابایی برای سومین دوره متوالی به عنوان نفر اول انتخابات برگزیده شد همچنین محمد ظاهر طاهری به عنوان نفر دوم   انتخاب شد.

برگزاری انتخابات نمایندگی سازمان های مردم نهاد در لرستان

مهدی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به برگزاری انتخابات نمایندگی سازمان‌های مردم نهاد در لرستان، اظهارداشت: در این دوره از انتخابات پنج نامزد با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره برای اولین بار دو نفر به عنوان نمایندگان لرستان انتخاب شدند، افزود: این انتخابات به صورت سراسری و در مقطع شهرستان، استان و کشور برگزار شد.

مسئول نمایندگی سازمان‌های مردم نهاد لرستان بیان کرد: این دوره از انتخابات با شرکت پنج نامزد در سالن شماره دو استانداری طی روزهای گذشته برگزار شد.

بابایی با عنوان کردن این موضوع که اهمیت سازمان‌های مردم نهاد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: ظرفیت بالای این سازمان‌های مردمی را در حادثه سیل فروردین ماه به خوبی در پلدختر نمایان شد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: در دوره جدید نمایندگی سازمان‌های مردم نهاد استان به دنبال راه‌اندازی خانه تشکل‌های مردم نهاد در لرستان هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول