اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصمیمات ولایت فقیه در شرایط بحرانی بهترین تصمیم بوده است

امام جمعه سلطانیه با اشاره به برخی تصمیمات، اقدامات و رهبری امام خامنه‌ای از جمله فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ و زیر بار ابطال انتخابات نرفتن گفت: بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که تصمیمات ولایت فقیه در شرایط بحرانی بهترین تصمیم بوده است.

تصمیمات ولایت فقیه در شرایط بحرانی بهترین تصمیم بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب صبح امروز در دیدار با مسؤولان ادارات و بسیجیان شهرستان سلطانیه به مناسبت هفته بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از مقام والای شهدای دفاع مقدس با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده که بر اساس تفاسیر و شأن نزول آیه، یک مصداق آن ملت ایران است، اظهار کرد: ولایت‌مداری مردم ایران، ریشه در تاریخ دارد.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری از شاخصه‌های بسیجی است و عیار ولایت‌مداری و ولایت پذیری زمانی معلوم می‌شود که  نظر ولایت فقیه بر خلاف خواست و میل ما باشد، ولی تسلیم شویم، افزود: یکی از وظایف بسیج تبیین و روشنگری منویات ولایت فقیه است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه خداوند در قرآن به پیامبر اکرم (ص) یادآوری می‌کند که به پروردگارت سوگند آنها ایمان نمی‌آورند مگر اینکه در اختلافات خود به تو مراجعه و پس از داوری میان آنها حتی در دل خود نیز از حکم تو ناراحت نشوند و تسلیم کامل شوند، گفت: بالاترین درجه ولایت مداری تسلیم مطلق در برابر ولایت است.

حسینی‌نسب با اشاره به برخی تصمیمات، اقدامات و رهبری امام خمینی (ره( و مقام معظم رهبری از جمله حمایت از تسخیر لانه جاسوسی، عزل بنی صدر، عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقام رهبری، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ و زیر بار ابطال انتخابات نرفتن و ... تاکید کرد: بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که تصمیمات ولایت فقیه در شرایط بحرانی بهترین تصمیم بوده است.

وی با بیان اینکه ملاک و معیار مقام معظم رهبری قانون و ارج نهادن به کار کارشناسی بوده است، تصریح کرد: بسیج به عنوان چشم بینای انقلاب و بازوی توان‌مند ولایت فقیه باید زبان گویای انقلاب اسلامی نیز در راستای تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/73002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول