اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهر توریستی سی‌سخت در انتظار تدبیر شهردار جدید

سی‌سخت با همه این داشته ها و قابلیت ها به مدیریت توانمند شهری و باسلیقه نیاز دارد که بتواند از این داشته ها برای توسعه شهر سیسخت به عنوان پایلوت گردشگری جنوب ایران استفاده کند.

شهر توریستی سی‌سخت در انتظار تدبیر شهردار جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت ،عاقبت با پیگیری های شورای شهر سیسخت شهردار این شهر انتخاب شد و دکتر علی فرد سکان شهری این شهر توریستی و گردشگرپذیر کشور در جنوب ایران را به دست گرفت.

شهر سی سخت پایلوت گردشگری در جنوب و جنوب غربی ایران به شمار می رود که شهری با ظرفیت ها و قابلیت های بالای خدادادی برای گردشگری به شمار می رود شهری که در یک قلم از داشته ها 40 قله بالاتر از 4000 متر را در خود جای داده است و در دامنه دنای همیشه سرافراز قرار دارد.

شهری که دارای جنگل های  فراوان و باغات میوه انبوه و آب وهوای فوق العاده به خصوص در فصول بهار و تابستان است با جاذبه هایی مثل چشمه میشی و کوه گل که در نوع خود از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری در ایران به شمار می رود.

اما این شهر با همه این داشته ها و قابلیت ها به مدیریت توانمند شهری و باسلیقه نیاز دارد که بتواند از این داشته ها برای توسعه شهر سی سخت به عنوان پایلوت گردشگری جنوب ایران استفاده کند.

اکنون با انتخاب دکتر علی فرد که به گفته امام جمعه شهر سی سخت فردی جهادی و بسیجی و دارای پیشینه خوب در مدیریت ها بوده امید می رود که شهر سی سخت دیگر گرفتار مشکلات گذشته نشود و با همکاری شورای شهر و البته عدم دخالت در کارها و شرح وظایف بتوانند شهر توریستی سی سخت را آماده پذیرایی از خیل گردشگران و مسافران کنند.

در یکی دو ماه گذشته مشکلات زیادی برای شهر سی سخت پیش آمد و زباله سراسر شهر را فرا گرفت که زیبنده شهری مثل سی سخت نبود و اکنون از شهردار سی سخت انتظار می رود که از بروز چنین وضعیتی جلوگیری شود.

شهرداری و شورای شهر سی سخت هم باید اعتبارات  را با اولویت هزینه کنند و در جایی که لازم است حقوق کارگران پرداخت شود و حقوق آن ها را قبل از هر چیز مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول