اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تدابیر ویژه برای ارائه خدمات بهینه حمل و نقل به مردم بوشهر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان بوشهری، سازمان حمل و نقل و بار شهرداری بندر بوشهر تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص به مرحله اجرا در آورده است.

تدابیر ویژه برای ارائه خدمات بهینه حمل و نقل به مردم بوشهر

به گزارش خبرگرای فارس از بوشهر، حسن شجاعی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان بوشهری، سازمان حمل و نقل و بار شهرداری بندر بوشهر تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص به مرحله اجرا در آورده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر افزود: بر اساس یک برآورد کلی، نیازهای مناطق و محلات مختلف شهر بوشهر احصاء شده و زمینه خدمت رسانی به مردم از طریق 30 اتوبوس انجام می‌شود.

 تصریح کرد: اتوبوس‌های این سازمان روزانه از ساعت 06:30 دقیقه صبح لغایت 22:00 در سطح شهر، محلات و حومه بوشهر فعال بوده و اقدام به جابجایی مردم می‌کنند.

شجاعی عنوان کرد: برای رفاه حال مردم محلات بهمنی، دواس، خواجه‌ها، شغاب و جلالی یک دستگاه اتوبوس به شکل اختصاصی در نظر گرفته شده که از ساعت اولیه صبح تا ساعت 19:00 اقدام به جابجایی مردم این محلات می‌کند.

وی ادامه داد: همین شرایط برای شهرک‌های نیایش و مسکن مهر هم دیده شده و روزانه از ساعت 06:30 دقیقه از طریق اتوبوس‌های اختصاصی خدماتی به مردم این مناطق به میدان مطهری ارائه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: از دیگر خدمات این سازمان می‌توان به راه اندازی خط ساحلی اشاره کرد که از میدان معلم آغاز و پس از طی مسیرهای خیابان‌های شهید رئیسعلی دلواری و شهید چمران به محلات جلالی، شغاب و میدان رفاه منتهی می‌شود.

شجاعی بیان کرد: در راستای کاهش اتلاف وقت مردم، برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای بوده که هر 15 تا بیست دقیقه یک اتوبوس از مبدا وارد خطوط می‌شود که بر اساس برآوردهای انجام شده رضایت خوبی هم توسط مردم نسبت به این سرویس دهی‌ها عنوان شده است.

وی با اعلام وجود 200 تاکسی فعال درون شهری گفت: بازرسان ما در قالب گشت‌های مختلف و مستمر فضای کاری تاکسی‌ها در سطح شهر را رصد می‌کنند تا به شکل پایداری شاهد ارائه خدمت به مردم باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: با وجود افزایش بهای سوخت و اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، تاکنون گزارشی از افزایش قیمت تاکسی‌ها دریافت نکرده‌ایم و همچنان تاکسی‌ها بر اساس مصوبات قبلی اقدام به اخذ کرایه از مردم می‌کنند.

شجاعی اظهار داشت: در کنار تاکسی‌های درون شهری، وجود چهار شرکت فعال تاکسی رانی در شهر بوشهر سبب شده تا اختلالی در جابجایی مردم وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به وجود 491 خودرو سازماندهی شده در قالب سرویس مدارس، اظهار داشت: به زودی و با اخذ راه کارهای مناسب زمینه ارائه سوخت به این وسایل نقلیه انجام می‌شود اما در این شرایط هیچ سرویس مدرسه‌ای حق افزایس کرایه خود از دانش آموزان ندارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: شماره تلفن 137 شهرداری آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان در خصوص هر گونه اختلال در سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهرداری و افزایس کرایه توسط تاکسی‌های درون شهری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول