اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کلینیک تخصصی و مرکز جراحی حضرت زینب در زنجان کلنگ‌زنی شد

مسؤول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان زنجان از کلنگ‌زنی کلینیک تخصصی و مرکز جراحی حضرت زینب (س) بسیج خبر داد و گفت: این مرکز در مدت دو سال ساخته خواهد شد.

کلینیک تخصصی و مرکز جراحی حضرت زینب در زنجان کلنگ‌زنی شد

سید احمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌های موسسه تأمین درمان بسیجیان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با هفته مبارک بسیج و با حضور مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان و فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان کلینیک تخصصی و مرکز جراحی حضرت زینب (س) بسیج استان کلنگ‌زنی شد.

مسؤول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از ساخت کلینیک تخصصی و مرکز جراحی حضرت زینب (س) توسعه خدمات درمانی به بسیجیان در بخش‌های عمومی و تخصصی است، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی انجام شده این مرکز در مدت دو سال و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در 5 طبقه و در شهرک اندیشه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده کلینیک تخصصی و مرکز جراحی حضرت زینب (س) شامل مطب عمومی و داروخانه، فیزیوتراپی، تزریقات، سونوگرافی، آزمایشگاه، رادیولوژی و مطب‌های تخصصی شامل دندانپزشکی خواهد بود، ادامه داد: این مرکز تخصصی و جراحی همچنین شامل مرکز بستری با 24 تخت و 4 اتاق عمل خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه در این مرکز خدمات عمومی به شهروندان ارائه می‌شود، تصریح کرد: همچنین خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بسیجیان نیز از تخفیفات ویژه این مرکز بهره‌مند خواهند شد.

مسؤول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان زنجان در ادامه دیگر برنامه موسسه تأمین درمان بسیجیان به مناسبت هفته بسیج را ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی اعلام کرد و افزود: این خدمات که شامل جرم‌گیری، ترمیم، کشیدن دندان و ... است از روز سوم آبان‌ماه در کلینیک دندانپزشکی رازی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به عموم مردم و بسیجیان و نیازمندان و افراد معرفی شده از سوی مرکز ارائه می‌شود، گفت: همچنین به مناسبت هفته بسیج خدمات پزشکی شامل ویزیت، پرستاری، مامایی، جراحی سرپایی، درآوردن زگیل و ختنه نیز با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

حسینی گفت: افرادی که علاقه‌مند به استفاده از این خدمات باشند می‌توانند به موسسه تامین درمان بسیجیان واقع در خیابان امام پس از بیمه مرکزی البرز ، رو به روی بانک گردشگری، ساختمان ممتاز واحد 206 مراجعه و معرفی‌نامه خود را دریافت کنند یا با شماره تلفن 33335001 تماس بگیرند.

مسؤول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان زنجان با اشاره به اینکه یکی دیگر از خدمات نوین این مؤسسه در حمایت از بسیجیان ارائه حمایت‌های مالی به زوج‌های نابارور بسیجی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این موسسه با چهار مرکز یزد، رویان، مشهد و تهران طرف قرارداد است از همین رو خدمات مربوط به زوج‌های نابارور ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول