اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انجام ۷۰۰ مورد بازرسی در همدان/ تخلفات ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه روزانه بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی نوبه‌ای در سطح استان انجام می‌شود گفت: اغلب تخلفات موجود در بازار ارتباطی با اصلاح قیمت بنزین ندارد و اکثراً تخلفات عمومی گزارش می‌شود.

انجام ۷۰۰ مورد بازرسی در همدان/ تخلفات ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد

داریوش صفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روزانه بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی نوبتی در سطح استان انجام می‌شود اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ گشت مشترک نیز به صورت روزانه در سطح بازار فعال است.

وی با اشاره به اینکه تخلفات احصا شده به تعزیرات حکومتی اعلام می‌شود افزود: اغلب تخلفات موجود در بازار ارتباطی با اصلاح قیمت بنزین ندارد و اکثراً تخلفات عمومی گزارش می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تأکید کرد: مشکلی خاص در بازار وجود ندارد، البته در بازار تره‌بار قیمت محصول کاهو مقداری افزایش داشت که  نظارت‌ها  و کنترل منجر به کاهش قیمت آن شد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت گوجه‌فرنگی نیز به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار است ادامه داد: در حال حاضر فصل برداشت این محصول نیست و کشت گلخانه‌ای وارد بازار نشده است بنابراین با ورود کشت جدید قیمت این محصول نیز کاهش خواهد یافت.

صفاری در ادامه به جمع‌آوری کالاهای قاچاق در بازار پرداخت و گفت: ۷۵۰ درصد ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در آبان‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سطح استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه لوازم خانگی ایرانی افزایش قیمت نداشته است خاطرنشان کرد: ارزاق عمومی و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان وجود دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان تأکید کرد: همواره سامانه جامع انبارها در سطح استان رصد می‌شود و تا پایان سال هیچ گونه مشکلی در تهیه ارزاق عمومی وجود  ندارد.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول