اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ایمیدرو 10 هزار کیلومتر مربع اکتشافات معدنی در کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌دهد

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری با ایمیدرو جهت اکتشاف معدنی 10 هزار کیلومتر مربع از پهنه استان خبر داد.

ایمیدرو 10 هزار کیلومتر مربع اکتشافات معدنی در کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌دهد

سالار حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد 72 معدن داریم که پروانه بهر‌ه‌برداری آن‌ها صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هم اکنون از این تعداد 50 واحد معدنی در استان فعال است که از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهره‌وری هر چه بیشتر از معادن و استفاده از سایر ظرفیت‌های معدنی استان گفت: جلسه شورای معادن را در استان به صورت مرتب برگزار می‌کنیم و در کارگروه رفع موانع تولید نیز مشکلات این حوزه در دستور کار قرار دارد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین معادن استان مربوط به واحدهای شن و ماسه است افزود: معادن خوب بوکسیت، فسفات و سلستین در استان داریم که در نظر است در بخش اکتشافات معدنی حدود 10 هزار کیلومتر مربع از سطح استان را به کمک ایمیدرو در دستور کار اکتشاف قرار دهیم و امیدواریم با این کار به مناطق امیدبخش برسیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول