اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری مسابقات و طرح‌های فرهنگی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

مدیرکل اداره ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از اجرای مسابقات فرهنگی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت ایام ولادت حضرت خبر داد.

برگزاری مسابقات و طرح‌های فرهنگی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

مصطفی آجرلو مدیرکل اداره ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: به مناسبت ایام هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مسابقات و طرح‌های فرهنگی «محدث کریم»، «شمیم حسینی(ع)»، «به شکرانه کریم» و «حفظ پیام امام رضا(ع)» از هفتم آذرماه تا ششم دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقات و طرح‌های فرهنگی ادامه داد:  مسابقات فرهنگی «محدث کریم» و «شمیم حسینی» به ترتیب از کتاب حکمت نامه حضرت عبدالعظیم(ع) و مفاتیح الجنان بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان باید برای دریافت پاسخنامه و شرکت در مسابقه با مراجعه به معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس یا مراجعه به شبکه‌های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی اقدام کنند.

مدیرکل اداره ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به طرح «به شکرانه کریم» اشاره کرد و افزود: در این طرح هزاران ختم قرآن کریم به حضرت سیدالکریم(ع) هدیه می‌شود که دوست‌داران شرکت در این طرح فرهنگی و معنوی لازم است تعداد اجزاء درخواستی خود برای تلاوت را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۲۲۰ ارسال کرده و پس از تلاوت به حضرت هدیه کنند.

آجرلو با بیان اینکه طرح فرهنگی و معنوی حفظ پیام امام رضا(ع) به صورت حضوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای شرکت در این طرح باید پس از حفظ متن فارسی و عربی پیام امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم(ع) حضوری به اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مراجعه و محفوظات خود را ارائه کنند.

وی در پایان تأکید کرد: به همه علاقه‌مندان و شرکت کنندگان در این مسابقات و طرح‌های فرهنگی و معنوی به قید قرعه هدایای متبرکی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول