اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قاچاقچی یخچال در مریوان به 135 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از ‏135 میلیون تومان جزای نقدی برای قاچاق یخچال در مریوان خبر داد.

قاچاقچی یخچال در مریوان به 135 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد

نجیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فردی که شش جفت یخچال قاچاق را در انباری در شهرستان مریوان نگهداری کرده بود به پرداخت 135 میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شد.‏

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مریوان در پی شناسایی یک واحد انبار دپوی لوازم خانگی، پس از عزیمت به محل انبار موفق شدند 6 دستگاه یخچال دوقلو شامل 12 عدد با مارک دوو، سامسونگ و ال جی و هشت عدد کولر گازی 24 هزار ال جی را کشف کنند که متهم قبل از پلمب مکان مذکور اقدام به جابجایی یخچال‌ها کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان متهم در خصوص هشت دستگاه کولر گازی با ارائه مدارک قانونی حکم برائت حاصل کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان عنوان کرد: در خصوص 6 جفت یخچال دوقلو رئیس شعبه صالح بر رسیدگی، با عنایت به عدم ارائه مجوزهای گمرکی و قانونی، عدم دفاع موثر و اظهارات غیرموجه، عدم اثبات مالکیت ایادی ماقبل و.. متهم پرونده را از حیث نگهداری کالای قاچاق به پرداخت مبلغ 675 میلیون و 337 هزار و از لحاظ بهای مال از دست رفته وی را به پرداخت  67 میلیون و 337 هزار و 385 در حق صندوق دولت محکوم کرد.

حسینی عنوان کرد: براین اساس متهم پرونده در مجموع به پرداخت 135 میلیون و 674 هزار تومان در حق دولت محکوم شد.

وی اضافه کرد: با اعتراض متهم به رأی صادر شده از شعبه بدوی، در رئیس شعبه اول تجدیدنظر ویژه رسیدگی حکم شعبه بدوی عیناً تائید و برابر با موازین قانونی تشخیص داده شد لذا حکم شعبه بدوی ابرام شد.

انتهای پیام/2330/72 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول