اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز مرحله دوم پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان از آغاز مرحله دوم پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد و گفت: هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کد رشته محل باشد.

آغاز مرحله دوم پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همه متقاضیان از جمله داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کرده یا نکرده‌اند می‌توانند در فراخوان  جذب دانشجو در دانشگاه پیام‌نور ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان افزود: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ (مرحله شهریورماه) باشند، چنانچه در این مرحله ثبت‌نام و ادامه تحصیل کنند، قبولی اولیه آنها در شهریور ماه لغو می‌شود و بدهی ایجاد شده باید توسط دانشجو تسویه شود.

وی با اشاره به روند ثبت‌نام گفت: داوطلب باید ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام پیوست را به صورت کتبی تکمیل کرده و کد رشته محل مورد تقاضای خود را انتخاب و تأئید کند که در این مرحله داوطلب موظف است هزینه ثبت نام را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور (در سمت چپ صفحه ورودی لینک فوق الذکر، خرید کارت اینترنتی) پرداخت کند.

محمدی افزود: همچنین داوطلبان پس از پرداخت هزینه ثبت نام یک کد هفت رقمی از سامانه خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش آموزش کشور دریافت می‌کند که برای ورود به سامانه ثبت نام الزامی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه تاریخ ثبت نام از ۲۹ آبان تا ۳۰ دی‌ماه است، تصریح کرد: هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کد رشته محل باشد، چرا که در صورت ثبت نام داوطلب در دو یا چند کد رشته محل، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کد رشته محل‌ها بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد انجام می‌شود، گفت: پس از پایان مهلت مقرر و بسته شدن لینک ثبت نام هیچ اقدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای مواردی از قبیل اضافه و یا حذف اسامی ثبت نام افراد جامانده و یا لیست‌های ارسالی جداگانه انجام نخواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم نظام جدید(۳-۳-۶) یا پیش دانشگاهی و یا کاردانی می‌شوند مجاز به ثبت‌نام در این دوره و برای نیمسال دوم ۹۹-۹۸ هستند، گفت: همه متقاضیان «مرد» باید در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول