اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

جوان‌ترها بیشتر از اساتید قدیمی به فرصت مطالعاتی در صنعت رفتند

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: استقبال اساتید و اعضای هیات علمی جوان از فرصت مطالعاتی 6 ماهه در صنایع و دستگاه‌های اجرایی بیشتر از اساتید قدیمی است.

جوان‌ترها بیشتر از اساتید قدیمی به فرصت مطالعاتی در صنعت رفتند

ولی اله سیف مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که استقبال اساتید و اعضای هیات علمی از فرصت مطالعاتی اجباری در صنایع، دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها بیشتر بوده است یا فرصت مطالعاتی تشویقی؟ اظهارداشت: فرصت مطالعاتی دارای دو مدل تشویقی برای اساتید قدیمی و اجباری برای اساتید تازه استخدام شده است.

وی ادامه داد: از میان اساتید و اعضای هیات علمی که از ابتدای  مهرماه امسال به فرصت مطالعاتی رفته‌اند، برخی اساتید واقعا اساتید باتجربه‌ای هستند که علاقه داشته‌اند در صنعت یا دستگاه‌های اجرایی هم حضور پیدا کنند و کار تخصصی انجام داده و کمک کنند.

* علاقه بیشتر اساتید جوان به فرصت مطالعاتی در صنعت

وی ادامه داد: اساتید جوان‌تر هم به نوعی با صنعت، دستگاه‌های اجرایی و محیط کار کمتر آشنا بوده‌اند و تمایل داشتند که این فضاها را هم بشناسند و در آینده کاری‌ خود از این ارتباطات استفاده کنند.

سیف خاطر نشان کرد: طبیعی است که اجباری بودن این طرح برای اساتید جوان می‌تواند علتی باشد که علاقه بیشتری به آن داشته باشند.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اساتید جوان برای طی کردن مراحل استخدامی علاقه بیشتری دارند که طی شدن مراحل استخدام هم منوط به گذراندن دوره اجباری 6 ماهه فرصت مطالعاتی در صنعت است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول