اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

همراهی اصحاب رسانه گلستان با شهدا در پیاده‌روی هفته بسیج/ بانوان رسانه سفیران سلامت شدند+ تصاویر

بانوان فعال بسیج رسانه واحد خواهران استان گلستان در همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته بسیج در تپه نورالشهدای شهرستان گرگان با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

همراهی اصحاب رسانه گلستان با شهدا در پیاده‌روی هفته بسیج/ بانوان رسانه سفیران سلامت شدند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، همایش پیاده روی فعالان بسیج رسانه ویژه بانوان استان گلستان عصر امروز از محل النگدره آغاز و تا تپه نوالشهدای گرگان ادامه داشت، پای ثابت برنامه‌های هفته بسیج بانوانی بودند که علاقه قلبی به میراث امام راحل داشته و از عمق جان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ادای دین کردند، شرکت‌کنندگان به یاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه استان گلستان «زهرا قلی‌پوراردکانی» پیاده‌روی کردند.

بانوان فعال بسیج رسانه در مسیر پیاده‌روی از خانه طبیعت شهرستان گرگان بازدید کردند و عکس‌های یادگاری گرفتند.

به تپه نورالشهدا که نزدیک می‌شویم عطر و بوی شهیدان به مشام می‌رسد و با دیدن ابزار جنگی در گوشه این طبیعت زیبا، یاد دفاع مقدس را در ذهن‌ها زنده می‌کند برخی از اهالی رسانه شروع به گرفتن عکس یادگاری می‌کنند.

هشت شهید گمنام در تپه نورالشهدای گرگان میزبان بانوان فعال بسیج رسانه شدند هنگامی که پای در این مکان مقدس می‌گذاری، گویی نوری ناخوانده بر فراز قلبت می‌نشیند، نوری که بر میهمانی تو خوشامد می‌گوید بعید نیست که در این میان خلوتی پیدا کنی و به یاد رسم میزبانانت دقایقی با حضرت حق به نجوا و نیایش بنشینی.

بانوان فعال بسیج رسانه در کنار هشت شهید بهشتی گمنام عکسی یادگاری گرفتند تا در هفته بسیج تجدید میثاقی دوباره با شهدا ببندند، از هر رنگی که باشی فرقی ندارد، مهمان شهدا که شدی، حبیب خدایی و حبیب را دست خالی رها کردن رسم کریمان نیست.

*بانوان برنامه‌های حوزه بسیج رسانه را جدی بگیرند تا نتایج آن منجر به شکوفایی اهالی رسانه شود/ بسیج رسانه متعلق به حزب و گروه سیاسی نیست

در حاشیه مراسم پیاده‌روی مسوول بسیج رسانه واحد خواهران استان گلستان گفت: از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف بیشتر استفاده شود بانوان باید برنامه‌های حوزه بسیج رسانه را جدی بگیرند تا نتایج آن منجر به شکوفایی اهالی رسانه شود.

زهره رجبی با بیان اینکه هدف از کارگروه‌های دوازده‌گانه بسیج توجه به نیازهای بانوان در حوزه‌های مختلف است، ابراز کرد: از فعالان رسانه خواسته شده تا ایده‌ها و پیشنهادات خود را برای غنای هرچه بیشتر برنامه‌ها به روسای هر کارگروه اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه متعلق به حزب و گروه سیاسی نیست، تصریح کرد: بسیج رسانه متعلق به حزب و گروه سیاسی نیست بلکه متعلق به آحاد مردم است بستر برای بانوان فعال بسیج رسانه و فضای مجازی فراهم شده تا بتوانیم در جبهه انقلاب اسلامی به تربیت نیروهای انقلابی متهعد و پاسدار آرمان‌های انقلاب بپردازیم.

*زنان همپای مردان در جامعه نقش موثر و سازنده‌ای را ایفا می‌کنند

مسوول کمیته ورزشی واحد بسیج رسانه خواهران استان گلستان در این مراسم گفت: امروزه زنان همپای مردان در جامعه نقش موثر و سازنده‌ای را ایفا می‌کنند پس باید سالم و نیرومند و با طراوت باشند چراکه در کنار کارهای خارج از خانه،‌ همچنان مسوولیت‌های سنگین خانه‌داری، بچه‌داری و تربیت کودک را بر دوش دارند که همگی این وظایف عضلات قوی، بنیه سالم و نیرومند را می‌طلبد و زنان رنجور، افسرده و ناتوان هرگز قادر به انجام این وظایف مهم و سنگین نخواهند بود.

عضو فعال فضای مجازی، ورزش را یکی از وظایف مهم بانوان برشمرد و افزود: ورزش به عنوان  بخش مهمی از وظایف روزانه بانوان تلقی می‌شود و می‌تواند در سلامت و بهداشت جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

زهرا خورشیدکلایی ابراز کرد: یکی از کمیته‌های بانوان بسیج رسانه استان گلستان کمیته ورزش است که این کمیته در سال جاری تلاش می‌کند فعالیت‌های ورزشی متنوعی را با توجه به علایق بانوان رسانه استان رقم بزند.

به گزارش فارس از گرگان، به مناسبت هفته بسیج همایش پیاده‌روی بانوان رسانه با حضور ۲۲ بانوی بسیجی از ابتدای النگدره آغاز و تا تپه نورالشهدای شهرستان گرگان ادامه داشت که در پایان این مراسم قرعه‌کشی و به 6 نفر از اهالی بسیج رسانه جوایزی اهدا شد.

در این پیاده‌روی نمایندگان خبرگزاری فارس، پایگاه‌های خبری و تحلیلی گلستان ما، دانشجو سلام و نشریات محلی گلستان مهر، گلستان‌نو، گلستان فردا و تعدادی از فعالان فضای مجازی شرکت کردند.

===============

گزارش از سمیرا رجبی

===============

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول