اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آغاز اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» در این دانشگاه خبر داد.

آغاز اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نوید دانایی اظهار کرد: طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» از امروز در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای این طرح با حضور مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استانی، شهرستانی و دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: طی برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده، طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی، فریدون فامیلی، خیرآباد و پایگاه همت در شهرستان سمنان اجرا می‌شود.

دانایی با بیان اینکه برای اجرای طرح، از هر خانه یک نفر به‌عنوان سفیر سلامت انتخاب می‌شود، تأکید کرد: در این طرح محوریت با آگاه‌سازی خانواده برای ارتقای بهداشت خانوار است.

وی ادامه داد: پس از این مراحل، هر فرد در هر خانواده از حداقل آگاهی درباره بهداشت سلامت خانواده برخوردار می‌شود و می‌تواند این اطلاعات را به خانواده خود نیز ارائه کند و همچنین قرار است طرح هر خانه یک پایگاه سلامت از آذرماه تا بهمن‌ماه ۹۸ در شهر سمنان اجرایی شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول