اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از ظرفیت‌ بسیج برای جلب مشارکت مردم در انتخابات

فرماندار سمنان بر لزوم استفاده مطلوب از ظرفیت‌های بسیج در فراهم کردن بستر مشارکت و حضور حداکثری و حماسی مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌ بسیج برای جلب مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی صبح امروز در دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان سمنان که به مناسبت هفته بسیج در فرمانداری سمنان انجام شد، ضمن تبریک پنجم آذرماه سالروز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی در تمام لایه‌های اجتماعی کشور نهادینه شده است.

وی توفیقات روزافزون بسیجیان را در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه‌سار رهبری‌های داهیانه آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا از درگاه حضرت احدیت مسألت کرد.

فرماندار سمنان پویایی و نشاط و ارائه خدمات صادقانه وظیفه‌شناسی بسیجیان در عرصه‌های مختلف کشور را حاصل اقتدار شجره طیبه بسیج و توسعه فرهنگ بسیجی عنوان کرد و افزود: تفکر بسیجی، تفکر آینده‌نگری است؛ چراکه فرهنگ بسیجی در تمام لایه‌های اجتماعی کشور نهادینه شده و خلاقیت، برنامه‌ریزی و دوراندیشی تفکر بسیجی عامل موفقیت‌های به‌دست‌آمده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دانایی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری بر استفاده مطلوب از ظرفیت‌های بسیج در فراهم کردن بستر مشارکت و حضور حداکثری و حماسی مردم تأکید کرد و افزود: بی‌تردید حضور حداکثری و حماسی مردم در انتخابات نماد ارتباط و همبستگی مردم با نظام، وحدت، عزم و هوشمندی ملی در ادامه راه امام (ره) و شهیدان گران‌قدر و آرمان‌های انقلاب است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول